صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۲:۲۰ - ۰۹ آذر ۱۳۹۹

مقتدی الصدر بازگشت امنیت و آرامش به شهر الناصریه را خواستار شد

رئیس جریان الصدر عراق ضمن دعوت از معترضان و تحصن‌کنندگان برای بازگشت به خانه‌هایشان، از دولت خواست آرامش و امنیت را به این شهر برگرداند.
کد خبر : 544299

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، «مقتدی الصدر»، رئیس جریان الصدر عراق از شرایط ایجاد شده در شهر الناصریه، مرکز استان ذی‌قار واقع در جنوب این کشور  انتقاد کرد و خواستار بازگشت امنیت و ثبات به این شهر شد.


او شنبه شب با صدور بیانیه‌ای در حساب توئیتری خود، گفت که آرامش و امنیت در الناصریه باید برقرار شود و اهالی این شهر نباید با یکدیگر درگیر شوند.


او نوشت: «اگر از بین هر طرف کسی باشد که بخواهد امنیت شهر را به هم زده و به دولت احترام نگذارد، دولت مرکزی موظف است با او برخورد کند. مقامات محلی در این استان درمانده و ناتوان بوده یا ترسیده‌اند».


او افراد متحصن را توصیه کرد که با امنیت و آرامش به خانه‌هایشان برگردند، چرا که نیاز دارند برای فرآیند دموکراسی آینده صفوف خود را ساماندهی کنند. در غیر این صورت حقوقشان ضایع خواهد شد.


طی درگیری‌های دیروز و امروز در شهر الناصریه و برخی شهرهای عراق، شماری از معترضان کشته و برخی نیز زخمی شده‌اند. استاندار ذی قار به دنبال این تحولات ممنوعیت آمدوشد در این استان اعلام کرد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: عراق
ارسال نظر