صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دادگاه علنی عاملان قتل طلافروش امروز برگزار می شود

‏ جلسه دادگاه عاملان سرقت مسلحانه و قتل طلافروش جوان مشهدی، ساعت 9 صبح امروز در دادگاه کیفری یک خراسان رضوی به صورت علنی برگزار می‌شود.‏2 متهم یک پرونده جنایی که در پی دستبرد مسلحانه به یک طلافروشی در مشهد، طلافروش 30 ساله را نیز با ضربه کارد به قتل رسانده بودند، امروز در سالن اجتماعات مجتمع قضایی ولایت واقع در بولوار شهید ساجدی مشهد پای میز محاکمه قرار می‌گیرند تا از اتهامات خود دفاع کنند.
کد خبر : 54417

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از خراسان، در این جلسه دادگاه که ساعت 9 صبح برگزار می‌شود، وکلای مدافع و نماینده دادستان به همراه جمعی از شهروندان و دانشجویان رشته حقوق حضور خواهند داشت و قضات باتجربه شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی، 2 متهم این پرونده جنایی را محاکمه می‌کنند. روابط عمومی دادگستری استان خراسان رضوی نیز با ارسال نمابری به روزنامه خراسان از برگزاری علنی محاکمه متهمان این پرونده خبر داد و اعلام کرد: هدف از محاکمه علنی متهمان، پیشگیری از وقایع جرم و ارتقای آگاهی های حقوقی عمومی است. شایان ذکر است: هفتم آبان گذشته، 2 جوان مسلح که صورت های خود را با ماسک بهداشتی پوشانده بودند و کلاه نیز به سر داشتند، وارد یک طلافروشی در خیابان مفتح 4 مشهد شدند. آنان که حدود نیم ساعت طلافروش را به بهانه ارسال تصویر انگشتر با شبکه اجتماعی تلگرام برای فرد دیگری، سرگرم کرده بودند در نهایت با تهدید سلاح وینچستر و وارد آوردن ضربه کارد، طلافروش جوان را به قتل رساندند و پس از سرقت حدود ‎2.5 کیلوگرم طلا، با استفاده از یک دستگاه پراید که پلاک آن نیز مخدوش بود، از محل متواری شدند.


متهمان این پرونده 48 ساعت بعد با تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی و صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی سیدجواد حسینی (قاضی ویژه قتل عمد) دستگیر شدند و به جرم خود اعتراف کردند. تحقیقات قضایی این پرونده طی 9 روز در دادسرای مشهد تکمیل و به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی ارسال شد.



انتهای پیام/

برچسب ها: طلافروش
ارسال نظر