صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۳ - ۰۸ آذر ۱۳۹۹
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه:

ترور دانشمندان هسته‌ای نشان از اقتدار ایران در منطقه دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه گفت: جهان به این واقعیت رسیده که ایران قربانی تروریسم بوده و ترور دانشمندان هسته‌ای نشان از اقتدار ما در منطقه دارد.
کد خبر : 544048

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرلنگه, محمود صباحی‌زاده با محکوم کردن ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه اظهار کرد: این ترور حکایت از زبونی و ناتوانی دشمن دارد. جهان به این واقعیت رسیده که ایران قربانی تروریسم بوده و ترور دانشمندان هسته‌ای نشان از اقتدار ما در منطقه است.


وی افزود: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل در خطر افتادن منافع دشمنان به هر نحوی ازجمله تحریک صدام به حمله به ایران و انفجار دفتر نخست‌وزیری و ترور شخصیت‌های علمی, فرهنگی و هسته‌ای درصدد ایجاد شکاف بین مردم و حکومت بودند در حالی که مردم نه‌تنها دست از حمایت خود از این انقلاب برنداشتند؛ بلکه همواره پشتیبان آن بودند.


رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه گفت: ریشه درخت انقلاب اسلامی آنقدر محکم است که با این بادها هرگز سرخم نخواهد کرد و این ترورها باعث اتحاد مردم و انزجار آنها از دشمنان خواهد شد.


صباحی با بیان اینکه استادان, کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه ترور شهید محسن فخری‌زاده را محکوم می‌کنند، عنوان کرد: جامعه دانشگاهی همواره گوش به فرمان رهبری بوده و دشمنان بداند جواب محکمی خواهند گرفت و هرگز در دام دسیسه و نقشه‌های دشمنان نخواهند شد. آنان ثابت کردند هرگز قابل اعتماد نبوده و بدانند به فضل الهی و وعده‌ای که خداوند داده حق بر علیه باطل پیروز خواهد شد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر