صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۳

پروین:‌ بعد از مدت‌ها پرسپولیس رویایی را دیدم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با ابراز خوشحالی از نتیجه به دست آمده برای این تیم در دیدار با لخویا گفت:‌بعد از مدت‌ها پرسپولیس رویایی را دیدم.
کد خبر : 5436

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پرسپولیس سرانجام بعد از هفته‌ها ناکامی در لیگ برتر و دست و پنجه نرم کردن با انواع حواشی توانست به یک پیروزی دلچسب در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل لخویا قطر دست پیدا کند.


علی پروین که بی اندازه از پیروزی سرخپوشان به وجد آمده بود در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،‌ گفت:‌ عملکرد بازیکنان پرسپولیس مقابل لخویا بسیار عالی بود و خود من هم انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشتم.


وی ادامه داد: فکر می‌کردم پرسپولیس می‌تواند در این بازی مقابل حریف تیم برتر میدان باشد اما نتیجه 3 بر 0 را برای پایان این مسابقه پیش‌بینی نکرده بودم.


سرمربی اسبق پرسپولیس افزود: بعد از مدت‌ها سرانجام توانستیم پرسپولیس رویایی را ببینیم و خوشبختانه بازیکنان این تیم با وجود تمام مشکلاتی که به آن دچار هستند بهترین نتیجه را کسب کردند.


پروین به آنا گفت: پیروزی پرسپولیس مقابل لخویا باعث شد تا این تیم بعد از مدت‌ها از فشار و بحران خارج و به آینده خود در رقابت‌های لیگ برتر و آسیا امیدوار شود.


پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم پرسپولیس در ادامه نیز بتواند بهترین بازی‌ها را در لیگ قهرمانان و البته در لیگ برتر ادامه دهد تا دوباره اقتدار به این تیم بازگردد.


انتهای پیام/

ارسال نظر