صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۱ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴

محسن شادی: به زودی به دنیای قایقرانی بر می‌گردم/ به کار کشاورزی مشغولم

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی گفت: تصمیم من برای خداحافظی از دنیای قهرمانی جدی است و هیچ زمانی منصرف نخواهم شد.
کد خبر : 54322

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، حسن شادی در خصوص شرایط فعلی‌اش بعد از خداحافظی از تیم ملی گفت:«متاسفانه بعد از بازی‌های اینچئون شرایط روحی خوبی نداشتم و به همین دلیل تصمیم گرفتم کمتر با رسانه ها در ارتباط باشم، اما هم‌اکنون شرایط خوبی دارم و در کنار تیم ملی قایقرانی مشغول فعالیت هستم. همچنین یکی از برنامه‌های همیشگی من کار کردن بر روی زمین‌های کشاورزی به همراه پدرم است.»


وی افزود: «بعد از خداحافظی‌ام از تیم ملی، فدراسیون قایقرانی بامن همکاری خوبی داشت و توانستم در کلاس‌های مربیگری که زیر نظر فدراسیون جهانی در کشور چین برگزار می‌شد شرکت کنم. قرار بر این است که تا چند روز دیگر کمیته استعدادیابی تشکیل دهیم و برای تیم ملی جوانان افرادی که استعداد خوبی دارند انتخاب کنیم.»


دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی درخصوص تصمیمش مبنی بر خداحافظی از تیم ملی عنوان کرد:« قبل از بازی های آسیایی تصمیم به خداحافظی از تیم ملی را گرفته بودم و همیشه هم معتقدم اگر ورزشکاری قصد خداحافظی از هر رشته ای را دارد باید در اوج آمادگی این کار را انجام دهد به همین بلافاصله بعد از بازی‌های آسیایی و کسب مدال طلای آن مسابقات این تصمیم را گرفتیم.»


شادی در پاسخ به اینکه چه شرایطی پیش آمد که تا المپیک ریو صبر نکرد، گفت:« اوج آمادگی بدنی من در بازی های آسیایی بود که موفق به کسب دو مدال شدم. شاید اگر تا به امروز ادامه می دادم دیگر آن آمادگی لازم را نداشتم.»


قهرمان قایقرانی کشورمان درخصوص کسب سهمیه درالمپیک ریو اظهار کرد:«در حال حاضر «عاقل حبیبیان» ازکسانی است که به کسب سهمیه المپیک توسط او بسیار امیدواریم. حبیبیان دو بارمدال طلای قهرمانی آسیا را کسب کرده‌است و از نظر آمادگی جسمانی وضعیب خوبی دارد. چند ماه دیگر مسابقات انتخابی کسب سهمیه در کشور کره جنوبی برگزارمی شود که قطعا حبیبیان موفق به کسب سهمیه خواهد شد.»


شادی در پایان در خصوص بازگشتش به تیم ملی، خاطرنشان کرد:«از همان ابتدا که تصمیم به خداحافظی کردم مخالفت‌های بسیار زیادی با من شد. اما به هرحال من این تصمیم را گرفتم و هیچ زمانی هم منصرف نخواهم شد. اما یکی از برنامه‌های من این است که به زودی در قالب مربی در خدمت تیم ملی باشم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر