صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۹
توسط فرمانده انتظامی استان قم صورت گرفت؛

تجلیل از مدیریت تأثیرگذار دانشگاه آزاد اسلامی استان قم

فرمانده انتظامی استان قم از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی این استان به‌دلیل مدیریت تأثیرگذار و توانمند توأم با تجارب برجسته قدردانی کرد.
کد خبر : 542939

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا قم، فرمانده انتظامی استان قم با اهدای لوح سپاس از حجت‌الاسلام حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم به‌دلیل مدیریت تأثیرگذار و توانمند توأم با تجارب برجسته قدردانی کرد.


در بخشی از متن لوح سپاس سردار سیدمحمود میرفیضی خطاب به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم آمده است: جناب حجت‌الاسلام حسن خیری با توجه به اینکه مدیریت تأثیرگذار و توانمند توأم با تجارب برجسته و ارزشمند جنابعالی موجب رشد و ارتقای سطح علمی خواهد شد، به این وسیله بر خود لازم می‌دانم انتصاب شایسته شما را به سمت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم که مبین و مرهون شایستگی، توانمندی و حسن قابلیت‌های والای آن برادر ارزشمند است، تبریک عرض کنم.


در بخش دیگری از این لوح سپاس عنوان شده است: امید است در پرتو عنایات خداوند و توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و پیروی از من منویات مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در کسوت خدمت‌گزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسئولیت جدید موفق و مؤید باشید.


به گزارش آنا، فرمانده نیروی انتظامی استان قم و هیئت همراه با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با دانشگاهیان این دانشگاه دیدار کردند.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر