صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۸ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴

بازگشت آندو به استقلال تکذیب شد/ سه پیشنهاد قطری به کاپیتان تیم ملی

قطع همکاری آندرانیک تیموریان با باشگاه ام‌صلال و بازگشت او به فوتبال ایران از سوی مدیر برنامه‌های این بازیکن تکذیب شد.
کد خبر : 54292

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر قطع همکاری آندارنیک تیموریان با تیم ام‌صلال قطر و حضور دوباره او در فوتبال ایران به گوش می‌رسید که این خبر موجب شد تا بعضی از باشگاه‌های داخلی از جمله استقلال برای نقل و انتقالات نیم فصل به دنبال حضور کاپیتان تیم ملی در تیم خودشان باشند.


البته این خبر از سوی سرژیک تیموریان برادر و مدیر برنامه‌های این بازیکن تکذیب شد. او در این مورد به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «آندو تا پایان فصل با ام‌صلال قرارداد دارد و هم اکنون هم برای فصل بعد از سه تیم قطری پیشنهاد دارد و فعلا قصد حضور در فوتبال ایران را ندارد و صحبت‌هایی که مبنی بر قطع همکاری او با باشگاه قطری می‌شود شایعه و تبلیغ رسانه‌ای است.»


وی ادامه داد: «سال‌های زیادی است که بازیکنان ایرانی در فوتبال قطر بازی می‌کنند اما چطور امسال همه بازیکنان ایرانی با تیم‌های این کشور به مشکل برخوردند و قصد جدایی دارند؟ اگر تیم‌های قطری با بازیکنان ایرانی مشکل داشتند هیچ وقت آنها را جذب نمی‌کنند.»


تیموریان در واکنش به صحبت‌های مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی مبنی بر اینکه مبلغ درخواستی بالای آندو برای تمدید قرارداد با تراکتورسازی باعث شد تا وی از این تیم جدا شود گفت: «هر چیزی قیمت خودش را دارد. زمانی که یک بازیکن سطح فنی بالاتری نسبت به بازیکنان دیگر دارد، مبلغ قراردادش هم باید با بازیکنان دیگر فرق کند. آندو بازیکن باکیفیتی است و هر باشگاهی برای بدست آوردن چنین بازیکنانی باید پول خوبی خرج کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر