صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۹ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴

انتظار پوتین از کشتی‌گیران روسیه در المپیک

قهرمان کشتی آزاد جهان گفت: رئیس جمهور روسیه ابراز امیدواری کرده است که کشتی روسیه حداقل چهار مدال طلا در المپیک کسب کند.
کد خبر : 54262

به گزارش گروه ورزشی آنا، عبدالرشید سعداله‌یف با بیان این مطلب افزود: «به دلیل آسیب دیدگی «گادیسوف» و با صلاحدید «گوسیف» سرمربی تیم روسیه در جام ملت های اروپا در وزن 97 کیلوگرم به میدان رفتم. اختلاف وزنم با 97 کیلوها زیاد بود اما من با تکیه بر سرعت در این وزن به میدان رفتم.»


وی در ادامه به دیدار اعضای تیم کشتی روسیه با رئیس جمهور روسیه اشاره کرد و گفت: «دیدار با پوتین بسیار صمیمانه بود. او یک جلسه با ما تمرین کرد، موفقیت ما در جام ملت ها را تبریک گفت و برایم در المپیک آرزوی موفقیت کرد. پوتین در جلسه با ما گفت امیدوار است کشتی روسیه حداقل چهار مدال طلا در المپیک کسب کند و بنابراین من تنها امید مدال طلا نیستم.»


سعداله یف افزود: «مقایسه من با «سایتی اف» بسیار دلپذیر است ولی او در حال حاضر بسیار از من جلوتر است و آینده همه چیز را نشان می دهد. البته زیاد به لقب «تانک» کاری ندارم در ورزش چیزی مشخص نیست امروز ممکن است پیروز شوید اما فردا شکست بخورید بنابراین باید تنها تمرین و تلاش کنم و زمان را از دست ندهم.»


انتهای پیام/

برچسب ها: ولادیمیر پوتین
ارسال نظر