صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۴ - ۰۱ آذر ۱۳۹۹
دبیر:

توصیه دبیر به داوران؛ همگام با اتحادیه جهانی کشتی پیش بروید

جلسه کمیسیون داوران کشتی کشور، صبح امروز (شنبه) با حضور رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد.
کد خبر : 542306

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسیون کشتی، در این جلسه که در محل سالن کنفرانس خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد، نمایندگان جامعه داوری کشور، موضوعات و موارد مربوط به داوری را بررسی کردند.


رئیس فدراسیون کشتی در مورد بحث انتخاب مدرسان داوری کشتی کشور تصریح کرد: همگام با اتحادیه جهانی پیش بروید، نه جلوتر و نه عقب‌تر و هر میزان که اتحادیه جهانی نیاز به مدرس دارد، داوری ما نیز به نسبت آن باید مدرس داشته باشد.


وی در مورد درآمد داوران از طریق تبلیغات گفت: طبق قانون هر درآمدی در زیرمجموعه فدراسیون کشتی، متعلق به فدراسیون کشتی است اما در این مورد، کار را به کمیسیون داوران و سرپرست آن مصلایی پور سپردم تا مبالغ به دست آمده از این راه را برای کمیسیون و همچنین داوری کشور هزینه کند.


دبیر با بیان اینکه به داوری کشور اعتقاد راسخ دارم اظهار داشت: برای اینکه تیمی قدرتمند در رقابت‌های جهانی و المپیک داشته باشیم باید داورانی قوی و با نفوذ از کشورمان در اتحادیه جهانی حضور داشته باشند و من به عینه این موضوع را در مسابقات مختلف دیده‌ام که داوری چقدر تأثیرگذار بوده و از شما می‌خواهم روز به روز در جهت رشد و ارتقا داوری کشور در جهان گام بردارید.


در این جلسه نفرات حاضر از جایگاه داوری کشور دفاع کردند و گفتند که جامعه داوری یک قشر زحمتکش و بی‌ادعا در کشتی است. اعضا همچنین بر افزایش کیفیت شاخص‌های ارزیابی برای تعیین مدرسان داوری و همچنین درجه‌های مختلف کشتی تأکید کردند. این جلسه بعدازظهر امروز نیز ادامه خواهد یافت.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر