صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۸ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴

سانحه برای اتوبوس حامل دانشجویان واحد نجف‌آباد

صبح امروز اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در کمربندی خمینی‌شهر به سمت نجف‌آباد دچار حادثه شد و دو دانشجوی این دانشگاه کشته و جمعی از آنان زخمی و مصدوم شدند.
کد خبر : 54007

به گزارش خبرنگار آنا، اتوبوس حامل دانشجویان از اصفهان به سمت نجف‌آباد به دلیل لغزندگی جاده و در گردنه کمربندی خمینی‌شهر به سمت نجف‌آباد واژگون شد؛ در حالی که اتوبوس به لحاظ فنی سالم بوده و مدارک کافی برای فعالیت را داشته است.


بعد از این حادثه متاسفانه دو نفر از دانشجویان به نام‌های مصطفی قاسمی دانشجوی رشته بیوشیمی و حسین غفرانی دانشجوی رشته عمران این دانشگاه جان خود را از دست دادند و 15 نفر از دانشجویان مصدوم به مراکز درمانی نجف‌آباد و خمینی‌شهر منتقل شدند که خوشبختانه حال تمامی آنان خوب است، دانشجویی با وضعیت وخیم میان آنان نیست و برخی از آنان نیز سرپایی درمان و مرخص شده‌اند و فقط خراشیدگی داشته‌اند.


رضا یونسی، دانشجوی ارشد رشته کامپیوتر و از مسافران این اتوبوس، درباره چگونگی این حادثه به خبرنگار آنا گفت: لغزندگی جاده، سرعت بالا و عدم ایمنی جاده باعث انحراف اتوبوس شد که بعد از برخورد با بلوک‌های سیمانی واژگون شد.


نوری: دانشجوی مصدوم: مسئولان دانشگاه به‌ویژه آقای دکتر امیری قبل از ورود دانشجویان به بیمارستان و رسیدن خانواده‌ها در بیمارستان، بالای سر ما حضور داشتند که از این بابت از آنان قدردانی می‌کنیم

یونسی از خدمت رسانی خوب پزشکان و کارکنان بیمارستان خبر داد و گفت: یک به یک و نفر به نفر دانشجویان با سرعت تحت مداوا قرار گرفتند و هر آنچه دانشجویان خواستند در اختیار آنان قرار گرفت.


وی از حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد و معاونان و مدیران این دانشگاه در بیمارستان قدردانی کرد و افزود: مسئولان دانشگاه قبل از اعزام دانشجویان مصدوم و زودتر در بیمارستان حضور داشتند و ما واقعا از آنان تشکر می‌کنیم.


مریم نوری، دانشجوی رشته مهندسی شهرسازی و از دیگر دانشجویان مصدوم، هم به خبرنگار آنا گفت: به علت سرد شدن هوا و بارش برف، لغزنده بودن و پیچ تند جاده، سرعت بالای راننده و عدم کنترل او، اتوبوس واژگون شد و متاسفانه دو نفر از دوستان ما جان باختند.



نوری رسیدگی مسئولان و پزشکان بیمارستان به دانشجویان مصدوم را خوب توصیف و اظهار کرد: مسئولان دانشگاه به‌ویژه آقای دکتر امیری قبل از ورود دانشجویان به بیمارستان و رسیدن خانواده‌ها در بیمارستان، بالای سر ما حضور داشتند که از این بابت از آنان قدردانی می‌کنیم.


سرهنگ یونسی، پدر یکی از دانشجویان، مصدوم نیز با بیان اینکه مسئولان دانشگاه در این حادثه و رسیدگی به اوضاع دانشجویان مصدوم سنگ‌تمام گذاشتند به آنا گفت: از پزشکان و کارکنان بیمارستان نیز که تمام کارها و فعالیت خود را رها کردند و به کار درمان دانشجویان پرداختند، تشکر می‌کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر