صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۴ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴
در گفت‌وگو با آنا

محسن مسلمان: با کمک برانکو رفتارم را تغییر دادم/ مشکلات مالی تنها دغدغه بازیکنان است

مهاجم پرسپولیس گفت: برانکو به من گفت که چگونه درون زمین کار کنم و در حال حاضر در فازهای حمله و دفاع به تیم کمک می‌کنم.
کد خبر : 53939

محسن مسلمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص دیدار هفته آینده پرسپولیس مقابل گسترش فولاد گفت: «گسترش برخلاف سال گذشته عملکرد بسیار بهتری در لیگ برتر داشته‌ و تا اینجای فصل امتیازات خوبی را جمع‌آوری کرده است. این اتفاق به خاطر حضور سرمربی خوبی چون فراز کمالوند است که توانسته به خوبی تیمش را به رده‌های بالای جدول برساند. ما در این بازی مهدی طارمی و علی علی‌پور رو هم نداریم و کمی دست سرمربی در چینش مهره‌هایش درون زمین سخت می‌شود. در هر صورت ما برای آنکه بیش از این از جمع تیم‌های صدرجدول دور نشویم باید در این بازی پیروز شویم. به همین خاطر تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا با تمرکز و دوندگی بیشتر خواسته‌های سرمربی تیم را در زمین پیاده کنیم و در این دیدار 6 امتیازی برنده شویم.»


وی با اشاره به این موضوع که تنها مشکل فعلی تیم پرسپولیس مسائل مالی است، یادآور شد: «اگر مسائل مالی بازیکنان تیم حل شود راحت‌تر می‌‌توانیم بازی‌های‌‌مان را دنبال کنیم. الان هیچ نگرانی جز این نداریم و اگر دغدغه مالی بچه‌ها از بین برود خیلی زودتر به اهدافی که داریم، دست پیدا می‌کنیم. امیدوارم مدیران باشگاه پرسپولیس بتوانند این مشکل را رفع کنند.»


مسلمان در ادامه در مورد اردوی کیش سرخ‌پوشان گفت: «به نظر من تا این جای کار اردوی بسیار خوبی را در جزیره کیش گذراندیم. خیلی خوب تمرینات تیمی را به همراه اکثر بازیکنان تیم دنبال کردیم و تنها سه بازیکن را به خاطر همراهی با تیم ملی امید به همراه نداشتیم. امیدوارم تا پایان این اردو تمرینات را عالی و بی دردسر برگزار کنیم و هیچ مصدومی نداشته باشیم.»


مسلمان درباره اینکه این اردو چقدر به هماهنگی پرسپولیس کمک خواهد کرد تا در ادامه رقابت‌های لیگ امتیازات حساسی را از دست ندهد و بتواند به جمع مدعیان قهرمانی برگردد، بیان داشت: «قطعا برنامه ما در این اردو ادامه مسیری بوده که در هفته‌های گذشته آن را دنبال می‌کردیم و روز به روز هم منسجم‌تر می‌شدیم. بهتر است این موضوع را به یاد داشته باشیم که تمامی تیم‌ها مقابل پرسپولیس با انگیزه فراوانی بازی می‌کنند تا خودی نشان بدهند و به همین خاطر بازی‌ها برای ما سخت‌تر می‌شود.‌ با این حال هدف ما این است که در چند بازی باقیمانده تا نیم‌فصل بتوانیم‌ حداکثر امتیازات را جمع‌ کنیم و به جمع تیم‌های صدرنشین جدول اضافه شویم.»


مسلمان با اشاره به نقش موثر برانکو در پیشرفت فوتبالی‌اش، خاطرنشان کرد: «با کمک سرمربی تیم توانستم رفتارم را درون زمین عوض کنم. الان دوندگی‌ام بیشتر شده و کاملا در خدمت تیم هستم. برانکو به من گفت که چگونه درون زمین کار کنم و در حال حاضر در فازهای حمله و دفاع به تیم کمک می‌کنم. امیدوارم در بازی‌های باقیمانده یکی از بازیکنان موثر تیم باشم و بتوانم یکی از عوامل موفقیت پرسپولیس شوم.»


هافبک نفوذی پسپولیس در مورد اینکه چقدر امیدوار است تا بار دیگر بتواند پیراهن تیم ملی را به تن کند، تصریح کرد: «شرایط بازی کردن در پرسپولیس سخت است و همیشه باید بدنت آماده و سرحال باشد و بهترین بازی را ارائه کنی چرا که همه توقع دارند آماده‌ترین بازیکن درون زمین باشی. با چنین انتظاری لازم است درون زمین نمره 100 بگیری تا مورد انتقاد واقع نشوی. امیدوارم روندی که در هفته‌های گذشته داشتم را در ادامه نیز به خوبی دنبال کنم تا جایگاه موردنظر را نزد هواداران و منتقدان پیدا کنم. اگر به این مهم برسم ناخودآگاه مورد توجه سرمربی تیم ملی هم قرار می‌گیرم و امکان دارد به تیم ملی دعوت شوم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر