صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۴۶ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۳

رئیس واحد شیراز: نگاه ویژه‌ای به گسترش تحصیلات تکمیلی دارم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز از گسترش تحصیلات تکمیلی در این واحد دانشگاهی خبر داد و توجه به این امر را از ضرورت های اصلی و مهم برای پیشبرد اهداف کلان دانشگاه برشمرد.
کد خبر : 5360

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حمزه سارویی در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس برگزار شد با تبریک به دانشجویان رشته‌های مهندسی، گفت: امروزه سیاست کلی دانشگاه با توجه به تاکید رئیس دانشگاه و اهتمام جدی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه و گسترش تحصیلات تکمیلی است وخود، من نیز نگاه ویژه و نوید بخشی به این موضوع دارم.


رئیس واحد شیراز افزود: همانطور که تاکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به ایجاد شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد است، ما نیز باید تمام سعی و تلاش خود را در تجاری سازی علم و دانش شما دانشجویان بکار گیریم و دانشجویان فنی مهندسی می‌توانند در این راه کمک شایانی به این مجموعه بکنند.


سارویی تصریح کرد: در ایجاد شرکت های دانش بنیان عواملی از قبیل داشتن پتانسیل بالا، وقت گذاشتن، تلاش و پشتکار جدی و انرژی لازم در قالب یک برنامه مدون و نظام یافته امری ضروریست و در این راه شما دانشجویان عزیز با دانش، تکنولوژی و ایده‌های خلاقی که دارید می‌توانید از جمله کسانی باشید که بخش عمده‌ای از این مسیر را سهل و آسان کنید.


وی خاطرنشان کرد: دانشجویان باید از دنیای تئوری به سمت دنیای عملی که دارای پشتوانه علمی باشد گام بردارند و به قول معروف آچار به دست شوند، تا بتوانند پله‌های ترقی را روز به روز طی کنند و جامعه را به سر منزل مقصود برسانند و این کار میسر نیست جزء ایجاد فضایی که امکانات به روز داشته باشد و برگزاری بازدیدهای علمی متناسب با رشته‌های تحصیلی که خود نوید بخش افزایش و کارایی آنان خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر