صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۳۲ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
حجت الاسلام میردامادی در واحد فلاورجان:

حفظ حجاب زمینه ساز تزکیه در جامعه است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان حفظ حجاب را زمینه ساز تزکیه در جامعه و رعایت حجاب در محیط مقدس دانشگاه را از ضروریات دانست.
کد خبر : 5353

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان با توجه به عملکرد خوب واحد فلاورجان در زمینه‌های علمی و فرهنگی گفت: به لطف خداوند متعال و مدیریت مدبرانه دکتر روزبهانی عملکرد واحد فلاورجان در پیاده سازی ارزشهای اخلاقی و اسلامی مطلوب بوده بطوری که دانشجویان و استادان خواهر از نظر حفظ حجاب رعایت موازین شرعی را کرده‌اند و همچنین از لحاظ علمی واحد فلاورجان پیشرفتهای چشمگیری را داشته است.


رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان افزود: بازوی مهم دانشگاه فرهنگ است و دانشگاه‌ها در حفظ و پیاده سازی ارزشهای اسلامی وظیفه سنگینی را به عهده دارند و باید توجه داشت که تزکیه و تهذیب نفس در دل فرهنگ جای دارد و پرداختن به آن بسیار ضروری و مهم است.


امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: علم و تزکیه باید با هم باشد و جامعه‌ای که علم دارد و تزکیه ندارد پاک نیست و در این جامعه به خدا و قیامت توجه‌ای نمی‌شود و نتیجه آن خیانت و جنایاتی است که از طرف جوامع غربی در جهان امروز اتفاق می‌افتد.


مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: مهم‌ترین و بزرگ‌ترین نهاد در اسلام نهاد خانواده است و ریشه درخت فرهنگی ایران قوی‌ترین ریشه در دنیاست بطوری که هیچ فرهنگی در دنیا همانند ایران در چهار رکن ریشه درخت فرهنگی یعنی مذهب یا دین، ادبیات، هنر و مفاخر قوی نیست.


حمید دوازده امامی افزود: مهم‌ترین رکن در نهاد خانواده مادر خانواده است و مادر در خانواده نقش پناهگاه را دارد و نیاز است که در محیط دانشگاه به بحث تخصصی تربیت مادران آینده اهمیت داده شود که امیدواریم آموزش مهارتهای مادران آینده در واحد فلاورجان که یک دانشگاه تک جنسی است به اجرا درآید و به عنوان الگو در دیگر دانشگاه‌ها هم عملیاتی شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر