صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۱۹ - ۱۰ آذر ۱۳۹۴

محمد ابراهیمی: نیم‌نگاهی به سهمیه آسیایی داریم/ هدف‌مان تک‌رقمی شدن است

مهاجم گسترش فولاد گفت: شکی ندارم سپاهان تیم بزرگی است اما شکست آنها در تبریز نشان داد ما هم تیم شایسته‌ای هستیم.
کد خبر : 53094

محمد ابراهیمی درگفت‌وگو خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص پیروزی باارزش گسترش فولاد مقابل سپاهان در تبریز اظهار داشت: «شکی در این نیست که سپاهان تیم بزرگی است و بازیکنان خیلی خوبی هم دارد. شخصیت بالای این تیم اضفهانی مورد تایید همگان است اما فراموش نشود که بازیکنان ما هم قوی هستند. کادر فنی خوبی داریم و به همین خاطر تیم‌های دیگر باید بپذیرند گسترش کم تیمی نیست. بالاخره هر کدام از بازیکنان تیم ما در همین لیگ تجربه قهرمانی و نائب قهرمانی را دارند.»


وی افزود: «تیم سپاهان را خوب آنالیز و خط به خط بازیکنان آنها را بررسی کرده بودیم و توانستیم در روزی که هواداران از ما به‌خوبی حمایت کردند بازی را ببریم و سه امتیاز این بازی را بگیریم. ما قبل از هر چیزی این برد را مدیون تمرین‌ها خوب و تمرکز بالای خودمان می دانیم.»


مهاجم با تجربه گسترش فولاد در مورد از دست دادن موقعیت‌های فراوان این تیم در نیمه دوم برابر سپاهان بیان کرد: «در تیم ما بازیکن خودخواهی وجود ندارد که نخواهد به هم‌تیمی‌هایش پاس دهد، در بازی‌های قبلی شما دید که بازیکنان ما در تمامی خطوط گل زدند و این نشان می‌دهد ما یک تیم هماهنگی هستیم. می‌خواستیم از تک‌گلی که زدیم دفاع کنیم و در نتیجه در دو فاز دفاع و حمله کار می‌کردیم. خوب این موضوع فشار زیادی به بازیکنان کناری ما می‌آورد و در نتیجه نتوانستیم از موقعیت‌های که خلق کردیم بهترین استفاده را ببریم. امیدوارم در بازی‌های آینده این نقص را جبران کنیم.»


ابراهیمی در مورد کسب سهمیه آسیایی در این فصل تاکید کرد: «فعلا زود است که در این مورد حرف بزنیم. هفته‌های زیادی باقی مانده است. همه می‌دانند کادرفنی ما برای تک رقمی شدن تیم را بسته است اما ما تلاش خودمان را می‌کنیم که در ادامه ضمن کسب نتایج خوب نیم‌نگاهی هم به کسب سهمیه آسیایی داشته باشیم و بتوانیم جواز حضور در آسیا را کسب کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر