صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۹ - ۰۹ آذر ۱۳۹۴

بازدید دبیر کارگروه تخصصی پزشکی و پیراپزشکی نظارت دانشگاه آزاد اسلامی از بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان

دبیر کارگروه تخصصی پزشکی و پیراپزشکی نظارت دانشگاه آزاد اسلامی از بیمارستان پیامبر اعظم (ص) شهر کرمان
کد خبر : 53093

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، صبح امروز دوشنبه، دکتر جعفر حسینچی دبیر کارگروه تخصصی پزشکی و پیراپزشکی هیات‌های عالی نظارت مناطق دانشگاه آزاد اسلامی به اتفاق دکتر شهبازی و مهندس شهرکی از اعضای این کارگروه و دکتر محمد حسن شیرزادی معاون هیات عالی نظارت منطقه دوازده از بخش‌های مختلف بیمارستان پیامبراعظم (ص) شهرکرمان بازدید کردند.


در این بازدید جمعی از دانشجویان رشته‌های مامایی و پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان مسایل و پیشنهادهای خود را به تیم بازدید کننده منتقل کردند.


روز گذشته نیز در نشستی با حضور تیم نظارتی دبیرخانه هیات موسس، دکتر افتخار معاون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان در محل سالن اجلاس این دانشگاه به تشریح روند شکل گیری و راه‌اندازی دانشکده پزشکی کرمان پرداخت.


در این نشست هم اندیشی علاوه بر تیم اعزامی از تهران، دکتر محمدحسن شیرزادی معاون هماهنگی نظارت منطقه دوازده، حسین شهابی رییس دبیرخانه نظارت منطقه دوازده، کوروش آفتابی مدیر هیات عالی نظارت استان کرمان، دکتر امینی رییس دانشکده پزشکی واحد کرمان ومدیران گروههای پرستاری و مامایی واحدهای کرمان، سیرجان، شهربابک و زرند پیرامون مسایل پزشکی واحدهای استان کرمان اظهار نظر کردند و حاضران مهم‌ترین مسایل، چالش‌ها وراهکارهای پیشنهادی خود را ارائه کردند.


حسینچی و هیات همراه همچنین صبح امروز با بازدید از دفتر دبیرخانه نظارت منطقه دوازده دانشگاه آزاد اسلامی در خیابان هزار و یک‌شب شهر کرمان، از نزدیک با همکاران این دبیرخانه دیدار و گفت‌وگو کرد و دبیرخانه نظارت این منطقه را از نظر هماهنگی و همدلی در سطح کشور نمونه عنوان کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر