صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۴ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۳

واحد یزد دومین دانشگاه پذیرای دانشجویان رشته GIS

دبیر همایش سنجش از دور گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یزد اولین دانشگاه پس از دانشگاه آزاد تهران بوده که پذیرای دانشجویان رشته GIS است.
کد خبر : 5308

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر احمد المدرسی در مراسم افتتاحیه همایش سنجش از دور که در سالن آمفی تئا‌تر دکتر سلطانی واحد یزد با حضور نزدیک به ۲۰۰ نفر از علاقه مندان به این مبحث و مدعوین همایش سخنرانی می‌کرد، گفت: تقارن افتتاح نخستین همایش را با میلاد حضرت زینب (س) ‌ و روز مهندس به فال نیک می‌گیریم.


دبیر نخستین همایش سنجش از دور در خصوص این همایش گفت: امروزه علوم فضا و تکنیک‌های جی‌ای اس بسیار راه گشا و کارگشا برای هر کشوری است.


وی با توجه به تاریخچه تشکیل این گروه در دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: واحد یزد بعد از دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات تهران اولین دانشگاهی است که رشته GIS را داشته و پذیرای علاقه مندان به این رشته است.


المدرسی این همایش را حاصل تلاش ۱۰۰ فارغ التحصیل و ۳۰۰ دانشجو در مقطع کار‌شناسی ارشد دانست که تاکنون موفق شده‌اند در سه سال ۲۰۰ مقاله علمی ارائه دهند.


وی تعداد مقالات پذیرفته شده را ۱۲۰ مقاله اعلام کرد که ۳۰ مقاله به صورت شفاهی و ۹۹ مقاله به صورت پوستر در اختیار هیئت داوران قرار گرفته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر