صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۳ - ۰۹ آذر ۱۳۹۴
با انعقاد تفاهم‌نامه صورت گرفت

همکاری علمی، تحقیقاتی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان و فرماندهی انتظامی استان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری علمی، تحقیقاتی و آموزشی و تبادل اطلاعات بین دانشگاه آزاد اسلامی استان و فرماندهی انتظامی این استان خبر داد.
کد خبر : 53053

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر امین‎رضا کمالیان در این نشست مشترک عنوان کرد: هدف از این تفاهم‎نامه همکاری‎های مشترک در تمام زمینه‎های علمی و تحقیقات کاربردی فی‎مابین دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و پلیس این استان با در نظر گرفتن تمام امکانات طرفین اعم از علمی، فنی، نیروی انسانی، اطلاعات، تجربه و تخصص است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با بیان اینکه مدت اعتبار این تفاهم‎نامه از تاریخ امضاء به مدت 3 سال است، افزود: از شرایط ذکرشده در این تفاهم‌نامه می‎توان همکاری مشترک در کلیه زمینه‎های علمی و تحقیقات کاربردی با در نظر گرفتن امکانات طرفین اعم از فنی، نیروی انسانی، اطلاعات، تجربه و تخصص، همکاری مشترک در برگزاری میزگردها و همایش‎های علمی، اطلاع‎رسانی درباره موضوعات علمی- پژوهشی، انتشار خبرنامه‎های علمی- تحقیقات مشترک و فراهم کردن امکانات استفاده از آزمایشگاه ها و تجهیزات مرتبط برای محققان را نام برد.


فرمانده ناحیه انتظامی استان سیستان و بلوچستان هم اظهار کرد: ما باید به گسترش علم و ایجاد اشتغالی که توسط دانشگاه آزاد اسلامی در کشورانجام شده توجه ویژه داشته باشیم.


سردار حسین رحیمی با تشکر از تلاش‎های ارزنده دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: جا دارد از تلاش‎های ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مجموعه‎ای که از ظهور تاکنون علی‎رغم تمام حرف‎ها و مطالب خدمات بزرگی را در حوزه آموزش عالی به کشور داشته است، قدردانی به عمل آید.


فرمانده ناحیه انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی نقش مهمی در راستای تعالی علمی کشور داشته‎است، متأسفانه برخی این تعالی و رشد را نادیده گرفته و به دنبال مطرح کردن مشکلات و مسائل منفی هستند.


وی فراهم شدن بسترهای لازم برای پذیرش دانشجو از کشورهای همسایه را با ارتقاء ظرفیت‎های و پتانسیل‎های موجود کاری بزرگ و قابل تقدیر دانست و بیان کرد: ارتقاء سطح علمی پرسنل نیروی انتظامی یکی از مهمترین برنامه های فرماندهی انتظامی استان است که این امر زمینه را در راستای تسریع اجتماعی شدن و مردم نهاد شدن پلیس فراهم می‎کند و این یک نگاه نو، علمی و صحیح به امنیت و انضباط اجتماعی است.


این مسئول با بیان اینکه تمامی بخش‎های دانشگاهی استان به‌ویژه دانشگاه آزاد اسلامی نیروی انتظامی را به صورت کامل در خدمت خود ببیند، عنوان کرد: بر این باور هستیم که نباید از روش‎های سنتی و قدیمی برای مدیریت امنیت و انضباط اجتماعی جامعه استفاده کرد، باید در مسیر مباحث و روش‎های جدید گام برداشت و در این زمینه دانشگاه آزاد اسلامی می‎تواند کمک‎های ارزشمندی داشته باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر