صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۶ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا

فولاد به دنبال سد شکنی در اهواز/ «تونی» با تراکتور نسف را شخم می‌زند؟!

دو نماینده دیگر کشورمان حاضر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا فردا مقابل حریفان اولین دیدار خود را برگزار می‌کنند.
کد خبر : 5304

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز 2 نماینده کشورمان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا فردا(چهارشنبه) در هفته اول این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود خواهند رفت.


فولاد خوزستان ایران - السد قطر


فولاد خوزستان در اولین گام در حالی به مصاف تیم قدرتمند السد قطر می‌رود که شاگردان اسکوچیچ در هفته‌های اخیر بارها شانس صدرنشینی را در لیگ برتر از دست داده و مقابل حریفان تن به شکست دادند.


فولادی‌ها که به دلیل وضعیت نامطلوب آب‌وهوا در اهواز تمرینات خود را در بدترین شرایط جوی انجام می‌دهند امیدوار هستند تا در اولین بازی خود مقابل حریف قطری بتوانند با حمایت هوادارانشان در ورزشگاه غدیر 3 امتیاز کامل را به دست بیاوند.


علاوه بر همه این ها فولاد باید به مصاف تیمی برود که یکی از متمول ترین باشگاه‌های قطر محسوب می‌شود و بازیکنان این تیم با تمام قوا در بهترین شرایط برای انجام این مسابقه به اهواز سفر کرده‌اند.


السد به واقع با امکاناتی که مسئولانش برای بازیکنانشان در این بازی فراهم کردند سد بسیار محکمی برای نماینده ایران خواهند بود.


پرواز اختصاصی،‌ اقامت در بهترین هتل اهواز و پاداش ویژه برای بازیکنان این تیم در صورت کسب پیروزی مقابل فولاد تنها بخشی از اقدامات مسئولان السد است.


با این همه فولاد برای پیروزی در این مسابقه امید بسیاری دارد و اسکوچیچ در اظهارات خود قبل از بازی با حریف تاکید کرده تنها برای کسب پیروزی مقابل حریف به میدان خواهد رفت.


دیدار دو تیم فردا (چهارشنبه)‌ از ساعت 16:00 در ورزشگاه غدیر اهواز انجام می‌شود.


نسف قارشی ازبکستان - تراکتورسازی تبریز ایران


در دیگر بازی حساس فردا تیم تیم تراکتورسازی کشورمان که اکنون در ازبکستان حضور دارد اولین دیدار خود را مقابل تیم نسف قارشی این کشور از ساعت 16:30 برگزار خواهد کرد.


تراکتورسازان که با بازگشت تونی روحی دوباره پیدا کردند در 2 هفته گذشته توانستند با کسب 2 پیروزی متوالی وضعیت خود در جدول رده بندی لیگ برتر را بهبود بخشند و به آینده امیدوار شوند.


تونی که سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا با همین تراکتور در فصل گذشته رقابت‌ها را داراست این بار به دنبال کسب بهترین نتیجه و صعود به مرحله بعدی مسابقات است.


نسف قارشی ازبکستان یکی از مدعیان صعود از گروه D بازی‌ها محسوب می‌شود و آنها در تلاش هستند تا با استفاده از امتیاز میزبانی خود بتوانند 3 امتیاز را در خانه بگیرند.


تونی در دیدار فردا امید بسیاری به خط آتش خود به خصوص لوسیانو ادینهو دارد و باید دید در نهایت شاگردان اولیویرا آیا می‌توانند نسف قارشی را در زمین خود شخم بزنند یا خیر؟


انتهای پیام/

ارسال نظر