صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۶ - ۱۸ آبان ۱۳۹۹
جهان‌بین در ایلام:

هدف اصلی دانشگاه آزاد اسلامی بسترسازی برای رشد فرهنگی دانشجویان است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: در دور جدید فعالیت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی دنبال محصول نیستیم و فرآیند و بسترسازی برای رشد فرهنگی دانشجویان را پیگیری می‌کنیم.
کد خبر : 528924

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ایلام، فرزاد جهان‌بین در نشست با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: این دانشگاه در بخش عناصر تأثیرگذار و اقطاب پنجگانه مورد نظر معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی موفق عمل کرده است.


وی با برشمردن اقطاب پنجگانه شامل سلوک مدیران، استادان، خانواده، فضای مجازی و تشکل‌ها، کانون‌ها و بسیج و تشریح وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام نسبت به این پنج شاخص عنوان کرد: مدیران دانشگاه آزاد اسلامی ایلام به‌ویژه رئیس این دانشگاه دارای روحیه انقلابی‌گری، تواضع، زیست مردمی و نگاه تربیتی همراه با تدبیر هستند.



معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: مردم ایلام در جنگ تحمیلی و دفاع از کیان انقلاب و نظام در خط مقدم بودند و بر گردن نظام حق دارند؛ چراکه در جنگ تحمیلی نه تنها از ایلام مهاجرت نکردند و در صحنه نبرد بودند؛ بلکه حتی مهاجرپذیر نیز بودند.


جهان‌بین مطرح کرد: باید ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های مختلف در راستای خدمتگزاری به مردم استان ایلام باشد.


اولویت‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی چیست؟


وی متذکر شد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی انجام کار ستادی و بسترسازی برای فعالیت دانشجویان است.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: در دور جدید فعالیت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی دنبال محصول نیستیم و فرآیند و بسترسازی برای رشد دانشجویان را پیگیری می‌کنیم تا دانشجویان در تصمیم‌گیری و نظارت سهیم باشند.


جهان‌بین با بیان اینکه در این راستا شورای تعامل دانشجو و دانشگاه راه‌اندازی شده است به ظرفیت‌های استان ایلام و دانشگاه آزاد اسلامی در بخش اربعین اشاره و تأکید کرد: اقدامات و فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در خدمتگزاری به زوار در ایام اربعین قابل ستایش است و معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قطعاً برای سیل مشتاقان کربلای معلی در ایام اربعین برنامه‌ای مدون در نظر خواهد گرفت.



به گزارش آنا، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام، نشست با شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، نشست با شورای معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام، جلسه با اعضای بسیج اساتید واحد ایلام، نشست با استادان گروه معارف، وصایا و دفاع مقدس و فعالان فرهنگی کانون‌ها، هیئت‌های مذهبی، فعالان نشریات دانشجویی و اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام بخشی از برنامه‌های سفر دوروزه جهانبین به ایلام بود.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر