صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۳ - ۱۸ آبان ۱۳۹۹
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران:

پروژه مسیر دوچرخه در بزرگراه شهید دوران ناایمن و خطرآفرین است

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: پروژه احداث مسیر دوچرخه در حاشیه بزگراه شهید دوران و قسمتی از بزرگراه شهید یاسینی ناصحیح، ناایمن و خطرآفرین و منقطع اجرا شده است.
کد خبر : 528892

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد علیخانی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در خصوص پروژه مسیر دوچرخه در بزرگراه شهید دوران اظهار کرد: با توجه به مکاتبات انجام گرفته با شهرداری مبنی بر ارائه مستندات و مطالعات مصوب پروژه احداث مسیر دوچرخه در حاشیه بزگراه شهید دوران و قسمتی از بزرگراه شهید یاسینی و عدم کفایت اطلاعات ارسالی و بازدید کارشناسان از بخش‌های اجرا شده این پروژه در دو هفته اخیر، حاکی از اجرای ناصحیح، ناایمن و خطرآفرین و منقطع است.


وی ادامه داد: این طرح باعث هدایت دوچرخه‌سوار به بخش بزرگراهی بوده و باعث بروز حوادث احتمالی در بزرگراه خواهد بود.


رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: به شهردار تهران در این خصوص تذکر می‌دهم تا دستور دهند این طرح را از جنبه مطالعات ترافیکی براساس تقاضای موجود بررسی و مستندات مربوط به تصویب تأمین ایمنی مسیر در شیوه اجرای فعلی مطابق با استاندردهای فنی موجود اقدام لازم صورت پذیرد.


علیخانی در ادامه با اشاره به مصوبات یکصد و هجدهمین جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل مبنی بر اجرای برنامه‌های عملیاتی اولویت‌محور، تحقق‌پذیر و سنجش‌پذیر در حوزه حمل و نقل و ترافیک، گفت: براساس مصوبات کمیسیون حمل و نقل می‌بایست از پروژه‌های خارج از اولویت تا زمان ارائه پاسخ قانع‌کننده به کمیسیون عمران و حمل و نقل و افکارعمومی در خصوص نحوه تصویب مطالعات توجیهی و ضوابط فنی و اجرایی جلوگیری شود.


این عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان گفت: پروژه مسیر دوچرخه در بزرگراه شهید دوران، پروژه‌ای با هزینه‌کرد بدون ردیف بودجه مصوب بوده و می‌بایست از ادامه روند آن که نتیجه‌ای جز اتلاف منابع و ایجاد خسارت ندارد خودداری شود.


انتهای پیام/4105


انتهای پیام/

ارسال نظر