صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۹ - ۰۸ آذر ۱۳۹۴

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری: اطلاعی از تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان ندارم/ هنوز دعوتنامه‌ای به اعضا نداده‌اند

سجادی درباره جلسه سه ضلع وحدت اصولگرایان یعنی پایداری، مؤتلفه و ایثارگران و دعوت از حدادعادل و باهنر به این جلسات، گفت: این جلسات مدت‌هاست که تشکیل می‌شود.
کد خبر : 52839

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی آنا، کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره تشکیل شورای هماهنگی نیز گفت: من درباره این موضوع اطلاعی ندارم و باید جامعه روحانیت مبارز در این باره اظهارنظر کند ولی تا جایی که می‌دانم زیرساخت‌های این موضوع انجام شده است و در آستانه دعوت از اعضای حقیقی و حقوقی هستند که امیدورام هر چه سریع‌تر این کار صورت گیرد.


وی درباره این‌که «امکان دارد این شورا تشکیل نشود»، تصریح کرد: همه چیز امکان دارد ولی باید این شورا تشکیل شود تا اصولگرایان فرصت خدمت داشته باشند و این فرصت را از دست ندهند.


سجادی درباره جلسه اضلاع وحدت اصولگرایان با حضور غلامعلی حدادعادل و محمدرضا باهنر گفت: این جسات مدت‌هاست که تشکیل می‌شود ولی از جزئیات این جلسه اطلاع کاملی ندارم.


وی ادامه داد: باید دعوتنامه به اعضای حقیقی و حقوقی بدهند تا در جلسه شورای هماهنگی شرکت کنند که تا به امروز چنین چیزی صورت نگرفته است.


هفته گذشته مرتضی آقاتهرانی، دبیرکل جبهه پایداری، در گفت‌وگویی با مهر اعلام کرده بود: ما از ابتدا با سه ضلع پایداری، موتلفه و ایثارگران کار را شروع کردیم و امروز آقایان حدادعادل و باهنر هم در جلسات ما شرکت می‌کنند؛ البته ۸ نفر هستیم که در این جلسات با یکدیگر کار می‌کنیم و امیدواریم که بتوانیم این جلسات را توسعه دهیم.


وی در پاسخ به این سؤال که «تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان در چه مرحله‌ای است؟»، گفت: جلساتی که ما برگزار می‌کنیم همان شورای هماهنگی اصولگرایان است و اسم آن خیلی مهم نیست. دنبال نام‌گذاری نیستیم و بیشتر می‌خواهیم امکانی فراهم شود که بتوانیم با یکدیگر بنشینیم و صحبت کنیم و به نقاط خوبی برسیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر