صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۲:۴۳ - ۱۲ آبان ۱۳۹۹

توئیتر برچسب‌های جدیدش را برای انتخابات آمریکا رونمایی کرد

توئیتر امروز از طرح خود برای زدن برچسب هشدار به توئیت‌های کاندیداها و کمپین‌های انتخاباتی آمریکا که در آن‌ها ادعای پیروزی قبل از اعلام نتایج رسمی کنند، خبر داد.
کد خبر : 527813

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، شرکت توئیتر امروز از طرح خود برای زدن برچسب هشدار به توئیت‌های کاندیداها و کمپین‌های انتخاباتی آمریکا که در آن‌ها ادعای پیروزی قبل از اعلام نتایج رسمی کنند، خبر داد.


به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این اقدام در حالی قرار است صورت بگیرد که این شبکه اجتماعی اقدام به تدارک برای آنچه کرده که یک انتخابات غیرمعمول به دلیل تعداد بالای آرای پستی است که می‌توانند منجر به تأخیر در اعلام نتایج نهایی شوند.


توئیتر اعلام داشت از شب انتخابات تا روز آغاز ریاست جمهوری بعدی برچسب‌های هشدار نظیر منابع رسمی درباره این انتخابات به صورت متفاوتی نظر داده‌اند «یا» منابع رسمی ممکن است هنگام انتشار این توئیت درباره رقابت نظر نداده باشند مورد استفاده قرار خواهد داد.


توئیتر همچنین گفت، حساب‌های مستقر در آمریکا با بالغ بر ۱۰۰ هزار دنبال کننده و فعالیت قابل توجه برای برچسب‌گذاری در نظر گرفته می‌شوند.


همچنین توئیتر بیان داشت، مقام‌های دولتی مسئول انتخابات و رسانه‌های خبری رسمی کشوری نظیر ای.بی.سی نیوز، آسوشیتدپرس، سی.ان.ان و فاکس نیوز که واحدهای مستقل تصمیم‌گیری درباره انتخابات دارند را به عنوان منابع رسمی نتایج در نظر می‌گیرد و حساب‌های توئیتر آن‌ها از برچسب‌گذاری معاف هستند.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر