ارائه راهکار برای رفع مشکلات آموزشی در دومین نشست هماندیشی استادان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از چابهار، دومین نشست هماندیشی استادان با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار با عنوان «بررسی راهکارهای ارتقای مسائل آموزشی و پژوهشی دانشجویان و نقش استادان در ارتقای کارآمدی آموزش» برگزار شد.
حبیب پیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار در این نشست ضمن محکوم کردن هتک حرمت به پیامبر اکرم صلیالله و علیه و آله و سلم اظهار کرد: یکی از موضوعات مورد بحث جلسات هماندیشی همفکری، هماندیشی و ارائه راهحلهایی درباره مسائل و مشکلات آموزشی در دانشگاه است و ارتباط موثر بین استاد و دانشجو میتواند نقش موثری در ارتقای آموزش داشته باشد.
علی جهانتیغ دبیر هماندیشی «بررسی راهکارهای ارتقای مسائل آموزشی و پژوهشی دانشجویان و نقش استادان در ارتقای کارآمدی آموزش» نیز با تشریح وظایف استادان و مدیران گروه بر ضرورت یکدلی و حمایت از اهداف هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار تأکید کرد.
ضرورت برگزاری منظم کلاسهای آموزشی مجازی
معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار نیز به ارائه گزارش آماری از تعداد دانشجویان به تفکیک واحد چابهار و پردیسهای آموزشی پرداخت و درباره سامانه آموزشیار، رفع مشکلات آن و رفع مشکلات فارغالتحصیلان در سامانه آموزشیار مطالبی ارائه کرد.
محمد خلیلی بر ضرورت برگزاری منظم کلاسهای آموزشی مجازی و نگاه و توجه ویژه به دانشجویان و رفع مشکلات آنان تأکید کرد.
ثبت برنامه آموزشی توسط مدیران گروه، دایرکردن رشتههای تحصیلات تکمیلی با توجه به توسعه شهرستان چابهار، برنامهریزی درسی و کلاسی پردیسهای آموزشی، ابلاغ بخشنامههای آموزشی به مدیران گروه، پیگیری مشکلات مربوط به مغایرت دروس در سامانه آموزشیار و سایت وادانا، واگذاری دروس پروژه و کارآموزی به اعضای هیئت علمی، رفع مشکلات مربوط به تعریف دروس برای استادان و تعداد واحدهای دروس، کنترل ساعات تدریس هیئترئیسه در خارج از وقت اداری، فعالیت اعضای هیئتعلمی با توجه به آییننامه جدید طرحهای پژوهشی، همکاری برای فعالیت بیشتر مرکز رشد و همفکری و همکاری با گروه آموزش ابتدایی از مباحث مطرح شده در این نشست بود.
به گزارش آنا، در پایان اقدام اهانتآمیز و بیشرمانه به ساحت مقدس و ملکوتی رسول اکرم صلیالله و علیه و آله و سلم توسط اعضای هیئترئیسه و اعضای هیئتعلمی محکوم شد.
انتهای پیام/4078/4062/
انتهای پیام/