صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۹ - ۰۸ آذر ۱۳۹۴
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر:

حضور بسیج در عرصه‏‌های مختلف، تضمین‏‌کننده امنیت کشور است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر گفت: حضور بسیج در عرصه‏‌های مختلف، تضمین‏ کننده امنیت کشور است، بسیجیان ثابت کردند که با جان و دل به آرمان‌‏های بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) وفادار بوده و تحت راهبری و فرماندهی مقام معظم رهبری آماده دفاع از کیان ایران اسلامی هستند.
کد خبر : 52712

دکتر محمد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در تشریح فعالیت‌های واحد متبوع خود در هفته بسیج اظهار کرد: با فرا رسیدن هفته بسیج، مبتکر برگزاری نخستین نشست مشترک فرمانده نیروی مقاومت شهرستان و بسیج اساتید، دانشجویی و کارکنان شش مرکز آموزش عالی بودیم. شورای مرکزی این سه بسیج برای هم‌اندیشی در اتاق جلسات ساختمان اداری واحد کاشمر گردهم جمع شدند تا به تبادل نظر و برنامه ریزی برای سال تحصیلی جاری بپردازند. نتایج خوبی از این حرکت حاصل و قرار شد تعامل هر چه بیشتری بین شورای مرکزی سه بسیج برای فعالیت‏‌های مشترک اعمال شود.


وی با توجه به اهتمام بسیجیان این دانشگاه اعم از استاد و دانشجو و کارمند برای تحقق اهداف بسیج افزود: بسیج در این دانشگاه حضوری پررنگ دارد. خوشحالیم که شاهد استقبال نسل جوان از این دستاورد گرانقدر انقلاب اسلامی هستیم. دانشجویان بسیجی باید همت ویژه‌‏ای صرف علم‏ آموزی و تولید دانش کند. این همت ادامه جهاد دوران دفاع مقدس است. بسیج نگین تابناک نظام ماست که توانسته حضوری درخشان در تاریخ کشورمان داشته باشد، امیدوارم شاهد اعتلای روزافزون سازمان بسیج در جای جای کشورمان باشیم.


جعفری با گرامی‌داشت هفته بسیج، شجره طیبه انقلاب افزود: شرکت اعضای بسیج اساتید واحد در مجمع عالی بسیج اساتید استان که با حضور دکتر صلاحی، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، برگزار شد، یکی از برنامه‌های این واحد در این هفته بود. سخنرانی حجت الاسلام تقوی استاد حوزه و دانشگاه درباره هفته بسیج و ویژگی‌های بسیجی و برگزاری مسابقه درباره محتوای سخنرانی وی از جمله فعالیت‏‌های بسیج کارکنان این واحد بود.


وی گفت: اکنون بالغ بر هشتاد درصد کارکنان واحد کاشمر عضو بسیج هستند. آنان در طول سال حسب برنامه‏‌های تنظیم‌شده حضوری فعال در مراسم مختلف دارند. در هفته بسیج برابر تصمیمات اخذ شده و با همکاری صمیمانه رئیس واحد شاهد انواع برنامه‏‌ها در سطح دانشگاه هستیم.


جعفری با توجه به انجام تبلیغات محیطی بزرگداشت هفته بسیج در سطح این واحد دانشگاهی اظهار کرد: هفته بسیج با مراسم پرفیض زیارت عاشورا، گلباران شهدای گمنام این یادگاران بسیجی دوران دفاع مقدس و تجدید میثاق با شهیدان عزیز آغاز کردیم. در ادامه برابر هماهنگی‏‌های به عمل آمده با حوزه دانشجوی و فرهنگی مسابقات فوتسال و والیبال ویژه همکاران در قالب پنج گروه آغاز شد. مسابقه دارت نیز برای بانوان همکار درنظر گرفته شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر