صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۶ - ۱۰ آبان ۱۳۹۹
جعفر سمیعی:

شرایط را برای قهرمانی پرسپولیس در آسیا آماده می‌کنیم/ مشکلات اقتصادی بزرگترین مشکل باشگاه است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: شرایط را برای قهرمانی پرسپولیس در کوتاه مدت فراهم می‌کنیم و 29 آذر جشن ملی خواهیم گرفت.
کد خبر : 526995

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، جعفر سمیعی پس از مراسم معارفه به‌عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدا از اعضای هیئت مدیره باشگاه تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند، ان‌شاءالله با تمام توان با همیاری پیشکسوتان و هواداران در این عرصه عمل کنم.چند روز پیش برنامه‌هایم را به‌صورت رسمی اعلام کردم، امیدوارم در کوتاه‌ترین مدت شرایط را برای قهرمانی پرسپولیس در کوتاه مدت فراهم کنیم.


وی ادامه داد: قهرمانی بدون حمایت و همراهی هوادار، کادر فنی، بازیکنان و ... پیش نخواهد آمد. امیدوارم 29 آذرماه یک جشن ملی را در ایران با قهرمانی پرسپولیس برگزار کنیم. با کادر فنی تیم صحبت کرده‌ایم ولی قطعاً آنها زحمت کشیدند و با کمبودها و شرایط سخت تیم را قهرمان کرده و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسانده‌اند.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: بدون شک از کادر فنی حمایت خواهد شد، ضمن آنکه پرسپولیس بازیکنان با غیرتی دارد که از تمام توان آنها استفاده خواهد شد. بزرگترین مشکل باشگاه مسائل اقتصادی است. در این زمینه یک کمیته اقتصادی تشکیل خواهد شد ضمن آنکه در مورد حضور باشگاه در بورس نیز برنامه‌ریزی شده و قطعاً اقدامات حضور در بازار سرمایه انجام خواهد شد.


وی در واکنش به این موضوع که باشگاه  پرسپولیس چقدر بدهی دارد، عنوان کرد: اجازه دهید در این زمینه فعلاً صحبت نکنم و بیشتر روی مسائل دقیق شوم تا بعد در این مورد توضیح بدهم.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره انتقادها به انتخاب وی به این خاطر که ورزشی نیست، تصریح کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم که موفق شویم.


سمیعی در خصوص مطالبات معوقه بوژیدار رادوشوویچ تأکید کرد: در خصوص مطالبات بازیکنان  بقیه افراد نیاز به بررسی بیشتر دارم و باید در جریان ریز امروز قرار بگیرم. ضمن اینکه فعلاً تصمیمی درباره تغییر معاونت‌ها ندارم. همچنین مطابق قانون دیگر نمی‌توانم مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان باشم.


وی درباره وظایف ابراهیم شکوری در پرسپولیس خاطرنشان کرد: شکوری معاونت اجرایی باشگاه خواهد بود و قطعاً از تمام ظرفیت‌های او استفاده خواهیم کرد. مطمئناً او کمک‌های زیادی به بنده خواهد کرد.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد نحوه همکاری با کارگزار باشگاه اظهار کرد: همکاری باشگاه با کارگزار ادامه خواهد داشت. ما با آنها قرارداد داریم و از آنها حمایت می کنیم و ان‌شاءالله آنها هم از تیم حمایت خواهند کرد تا به روزهای خوبی برسیم.


وی در واکنش به اینکه یکی از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس خواهد بود یا خیر، گفت: این به تشخیص دوستان است. اگر مفید به فایده باشیم ان‌شاءالله عضو هیئت مدیره هم خواهیم شد.


سمیعی در خصوص اینکه  تکلیف سخنگوی باشگاه چه می‌شود و شکری این مسئولیت را بر عهده می‌گیرد، تأکید کرد: شاید به خاطر ارتباط زیربنایی نتوانم خیلی به صورت مستقیم با شما در ارتباط باشم و رسانه‌ها را ببینم اما سخنگو با شما در ارتباط خواهد بود و انتقاد و سؤالات شما را پاسخ خواهد داد. در این زمینه تصمیم خواهیم کرد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر