صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۶ - ۰۷ آذر ۱۳۹۴

شرکت دانشجویان در فعالیت‌های علمی پژوهشی، لازمه شکل‌گیری هویت منسجم دانشجویی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا، شرکت دانشجویان در فعالیت‌های علمی پژوهشی را لازمه شکل‌گیری یک هویت منسجم دانشجویی برشمرد و بر لزوم تلاش دانشجویان برای بهره‌گیری حداکثری از شرایط موجود تاکید کرد.
کد خبر : 52520

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر نوشاد قاسمی در مراسم اردوی توجیهی دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا با معرفی کارکنان حوزه پژوهش و تشریح وظایف آنان، دانشجویان را به مشارکت و فعالیت بیشتر در انجمن‌های علمی و تلاش بیشتر برای احراز شرایط عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان دعوت کرد.


سپس رئیس واحد فسا به منظور آشنایی بیشتر این دانشجویان با ساختار این واحد دانشگاهی به فعالیت‌های حوزه‌های مختلف دانشگاه، ارتقای سطح آگاهی دانشجویان با آموزشی، پژوهشی، دانشجویی- فرهنگی و اداری و مالی و بویژه آشنایی با فعالیت‌ها و فرهنگی پرداخت.


دکتر مهرداد کریمی تاریخچه و سابقه تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی را بیان کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی منشأ خدمات شایانی شده و امروزه به دنبال ارتقای کیفی در همه ابعاد و زمینه‌ها است.


در ادامه سروان وحید کارگر رئیس پلیس فتا درباره فضای مجازی و سایبری گفت: دانستن شرایط استفاده، قوانین و مقررات می تواند انسان را در زمینه امنیت و حریم شخصی آگاه کند. به فکر ایمنی و سلامت خود باشید و هرگز چیزی را به خاطر اینکه رایج است و یا همه دوستان تان در آن عضو هستند؛ قبول نکنید.در جمع بندی خوبی ها و بدی های شبکه های اجتماعی، باید بگویم بهتر است از این شبکه ها با احتیاط و داشتن اطلاعات کافی استفاده کنید ؛ چراکه در نظر نگرفتن این دو فاکتور می تواند نتایج ویرانگری به دنبال داشته باشد.


رئیس دفتر فرهنگ واحد فسا هم به تشریح فعالیت‌های حوزه دانشجویی و فرهنگی از جمله دفتر مشاوره ، نظام وظیفه، نقل و انتقالات، فارغ‌التحصیلان، کانون‌های قرآن و عترت ، عفاف و حجاب ،فرهنگی دانشجویی، تشکل‌های اسلامی سیاسی، ستاد اقامه نماز و ... پرداخت.


حجت الاسلام محمد راهوار همه دانشجویان را دعوت به شناخت قوانین، حق و حقوق و الزام به رعایت آن کرد و شناخت قوانین و مقررات و حرکت در راستای آنها را از وظایف اجتماعی دانشجویان برشمرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر