صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۱۲ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹
شـورای همـاهنگی تبلیغـات اسـلامی:

نیروی انتظامی یاوری همیشگی در برگزاری مناسبت‌های ملی و انقلابی است

شـورای همـاهنگی تبلیغـات اسـلامی به مناسبت فرا رسیدن هفتـه نیـروی انتـظامی در بیانیه تبریکی اعلام کرد: نیروی انتظامی یار و یاور همیشگی در امر برگزاری مراسم‌های ملی و مناسبت‌های انقلابی است.
کد خبر : 524899

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، شـورای همـاهنگی تبلیغـات اسـلامی به مناسبت فرارسیدن هفتـهٔ نیـروی انتـظامی بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:


بسم‌الله الـرحـمن الرحـیـم


هفتهٔ نیروی انتظامی در تقویم رسمی کشور ما، یادآور رشادت‌ها و تلاش‌های بی‌شائبه و شبانه‌روزی نیروی پرافتخار انتظامی جمهوری اسلامی ایران در برقراری نظم و امنیت عمومی است.


هفتۀ نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا بهترین درودها و سلام‌ها را نثار شهدای انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای حافظ امنیت و اقتدار کشور کرده و از بزرگ‌مردان جان‌برکفی که بی‌تردید کار و تلاش خستگی‌ناپذیر و ایثار بی‌وقفه آنان زمینه‌ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی تجلیل کرد.


نیروی انتظامی در طول سالیان سال توانسته با حفظ اقتدار کامل و اخلاق‌مداری هرچه‌تمام‌تر از دریای خزر در شمال کشور تا سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس در جنوب، مایهٔ آرامش و قسط و عدل و مأمن امن و همراهی خوب برای مردم در عرصه‌های مختلف جامعه باشد.


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تجلیل از نیروی انتظامی مقتدر، این جان‌برکفان حافظ امنیت کشور، آنان را یاران صدیق و یاوران باوفا و همیشگی این شورا در امر برگزاری مراسم ملی و مناسبت‌های انقلاب اسلامی دانسته و اطمینان دارد که این نیروی مقتدر و ولایی با فرماندهی هوشمندانه و پیروی از تدابیر و فرامین حکیمانهٔ فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، پویاتر و کارآمدتر از همیشه، حافظ امنیت و آسایش همه مردم خواهد بود. إن شاءالله.


انتهای پیام/4106/


انتهای پیام/

ارسال نظر