صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۲۴ - ۲۸ مهر ۱۳۹۹

ثبت شرکت و ثبت برند با هانا ثبت

ثبت شرکت و ثبت برند دارای مزایای زیادی برای کسب و کارهای امروزی است که می‌تواند برای روند رو به رشد شرکت‌ها بسیار مؤثر باشد.
کد خبر : 524367

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا افرادی که به دنبال ایجاد یک کسب و کار قانونی هستند و می‌خواهند مسیر موفقیت را به خوبی طی کنند باید بدانند که در اولین مرحله باید اقدام به ثبت شرکت نمایند. ثبت شرکت برای انجام فعالیت‌های تجاری لازم است و افراد باید با در نظر گرفتن قوانین ثبت شرکت‌ها اقدام به ثبت شرکت و ثبت برند نمایند. ثبت شرکت و ثبت برند دارای مزایای زیادی برای کسب و کارهای امروزی است که می‌تواند برای روند رو به رشد شرکت‌ها بسیار مؤثر باشد.


افراد باید در نظر داشته باشند که تمام فعالیت‌های انجام شده در قالب یک شرکت دارای وجهه قانونی و رسمی است و برای افزایش اعتبار خود باید به شکل هدفمند به ثبت شرکت و ثبت برند اقدام کنند. شرکت‌هایی که به صورت رسمی ثبت شده‌اند و مراحل قانونی ثبت آنان به درستی انجام شده است می‌توانند از مزایای مختلف استفاده کنند. ما در این مقاله قصد داریم تا در مورد ثبت شرکت و ثبت برند مطالب مهمی را برای شما عزیزان همیشه همراه قرار دهیم.


دلایل ثبت شرکت


اگر بخواهید یک فعالیت قانونی سازمان شده ایجاد کنید و از مزایای قانونی در نظر گرفته شده بهره‌مند شوید باید بدانید که ثبت شرکت می‌تواند شما را در یک مسیر هموار و درست قرار دهد. بهترین شیوه برای انجام فعالیت‌های سودآور ثبت شرکت به صورت قانونی است. افراد اگر بخواهند فعالیت خود را در راستای قوانین تعیین شده انجام دهند و در سطح بین‌المللی فعالیت کنند باید شرکت خود را ثبت نمایند. مزایای زیادی برای ثبت شرکت توسط قانون تعیین شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:



  • در صورت ثبت شرکت افراد می‌توانند فعالیت خود را به صورت رسمی و قانونی آغاز کنند.

  • با ثبت شرکت افراد در حوزه فعالیت خود، نسبت به کارهای صورت گرفته مسئول هستند که این امر می‌تواند برای جلوگیری از زیان شرکت دارای اهمیت باشد.

  • وجود ثبت شرکت این امکان را به اعضای گروه می‌دهد که بتوانند از خدمات قانونی در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند.


برای مشورت میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان ثبتی هانا ثبت کمک بگیرید. کافیست در ساعات اداری با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا با کارشناسان ثبت هانا صحبت کنید.


 



  • افراد با ثبت شرکت قادر خواهند بود تا در مناقصات و مزایده‌های مختلف شرکت کنند.

  • اگر ثبت شرکت به صورت صحیح انجام شده باشد، شرکت‌های بزرگ می‌توانند نمایندگی شرکت خود را به شما واگذار کنند.

  • با توجه به زمان ثبت شرکت می‌توان بیان کرد که اعتبار شرکت در گذر زمان افزوده می‌شود.

  • با ثبت شرکت به شکل قانونی می‌توان از دریافت وام و اعتبارات مختلف استفاده نمود.

  • ثبت شرکت امکان انجام مبادلات تجاری را در سطح بین‌الملل برای صاحبان کسب و کارهای امروزی فراهم می‌آورد.


ثبت برند و مزایای آن


افرادی که قصد دارند به صورت جدی فعالیت شرکت خود را در یک راستای مناسب قرار دهند بهتر است پس از ثبت شرکت به ثبت برند اقدام کنند. کارشناسان حوزه اقتصادی بیان می‌دارند که مدیران کسب و کارهای مختلف پس از ثبت شرکت به ثبت برند اقدام کنند تا در آینده دچار مشکلات نشوند. برند تجاری به عنوان یک نشانه، اسم و یا طرح تجاری است که باعث تمایز کالاهای یک شرکت از شرکت دیگر می‌شود. نشان تجاری می‌تواند برای شرکت‌های مختلف دارای مزایای زیادی باشد.


برای مشورت میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان ثبتی هانا ثبت کمک بگیرید. کافیست در ساعات اداری با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا با کارشناسان ثبت هانا صحبت کنید.


شرکت‌هایی که ثبت برند خود را انجام داده‌اند از یک سری مزایای قانونی بهره‌مند می‌شوند. قانون به صورت خاص از شرکت‌هایی که ثبت برند را در بستر قانونی انجام داده‌اند در مقابل افراد سودجو حمایت می‌کند. ثبت برند باعث افزایش شهرت یک خدمت، محصول یا کالا برای شرکت‌ها می‌شود. وجود ثبت برند برای مشتریان این اطمینان را حاصل می‌کند که یک کالای با اصالت را خریداری می‌کنند. ثبت برند برای دریافت وام و نقل و انتقال دارای اهمیت است.


شرکت‌هایی که ثبت برند خود را در همان ابتدای کار انجام می‌دهند می‌توانند با برنامه ریزی دقیق، وضعیت سوددهی شرکت خود را افزایش دهند. وجود ثبت برند باعث امکان اعطای نمایندگی برند می‌شود و مشتریان می‌توانند با اطمینان خاطر از کیفیت محصولات شرکت، خرید خود را نهایی کنند.


مراحل ثبت شرکت و ثبت برند


با توجه به این که ثبت شرکت و ثبت برند دارای مراحل قانونی مختلف است، مدیران کسب و کارهای مختلف برای این که بتوانند مراحل ثبت را به خوبی انجام دهند نیاز به کسب اطلاعات بیشتر دارند. بسیاری از افراد به دلیل داشتن مشغله‌های فراوان و عدم آشنایی کامل با شرایط ثبت شرکت و برند، ترجیح می‌دهند تا از یک شرکت معتبر در این زمینه استفاده کنند. یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه ثبت شرکت و برند ثبت شرکت هانا است که با داشتن یک مجموعه تخصصی می‌تواند صفر تا صد کار را برای شما انجام دهد.


مدیران کسب و کارهای مختلف باید توجه داشته باشند که برای ثبت شرکت و ثبت برند باید مراحل قانونی بسیاری را طی کنند. مدیران اگر بخواهند به صورت کامل تمامی مراحل را انجام دهند قطعاً با مشکلات فراوان روبرو خواهند شد. ثبت شرکت و برند به صورت قانونی دارای هزینه‌های مختلف است که افراد کسب و کارهای مختلف باید آن را پرداخت کنند. اگر به عنوان صاحب کسب و کار تجاری قصد ثبت شرکت خود را دارید بهتر است به ثبت شرکت هانا سر بزنید.


ثبت شرکت هانا


ثبت شرکت هانا خدماتی مانند ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت‌ها، ثبت برند و علامت تجاری، خرید و فروش شرکت و همچنین فروش برند آماده را در سریع‌ترین زمان ممکن و با هزینه مناسب به شما ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید شرکت خود را به صورت رسمی و قانونی در کمترین زمان ممکن ثبت کنید بهتر است با ثبت شرکت هانا تماس بگیرید.


مراحل انجام خدمات در ثبت شرکت هانا ثبت در سه مرحله انجام می‌شود که شامل مشاوره اولیه، عقد قرارداد و انجام خدمات است. در مشاوره اولیه می‌توانید با مجموعه تخصصی هانا ثبت مشورت کنید تا بهترین شیوه برای شما انتخاب شود. پس از عقد قرارداد تصمیمات تعیین شده در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه انجام می‌شود. در مرحله انجام خدمات با توجه به هماهنگی‌های انجام شده صفر تا صد ثبت شرکت یا ثبت برند انجام شده و گزارش آن برای شما ارسال می‌شود.


اگر بخواهید در زمان و هزینه‌های خود مدیریت کنید و ثبت شرکت و برند را در یک چارچوب مطمئن انجام دهید می‌توانید از ثبت شرکت هانا استفاده کنید.


 برای مشورت میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان ثبتی هانا ثبت کمک بگیرید. کافیست در ساعات اداری با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا با کارشناسان ثبت هانا صحبت کنید.


 


انتهای پیام/

ارسال نظر