صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۵۰ - ۲۷ مهر ۱۳۹۹
با مصوبه امروز مجلس؛

استخدام رسمی فرزندان ایثارگران تعیین تکلیف شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) ایراد شورای نگهبان به استخدام فرزندان ایثارگران را بررسی کرده و برای تأمین نظر این نهاد به استفساریه‌ای در این خصوص رأی دادند.
کد خبر : 523881

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 27 مهر) و در جریان بررسی گزارش کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس در مورد طرح استفساریه تبصره یک بند «ذ» ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه اعاده شده از شورای نگهبان و برای تامین نظر این نهاد به آن رأی دادند.


بر اساس قانون باید دو سوم از نمایندگان به این استفساریه رأی می‌دادند، این در حالی است که 240 نماینده  در صحن پارلمان حاضر بوده و در نهایت به این استفساریه رأی مثبت دادند.


بر همین اساس، ایثارگران و فرزندان آنها که تاکنون با شرایط استخدامی شرکتی و قرارداد خرید معین در خدمت دستگاه‌های اجرایی بودند اما سازمان امور استخدامی کل کشور امکان تبدیل وضعیت به استخدام رسمی را نمی‌‌داد با هماهنگی صورت گرفته با شورای نگهبان امکان استخدام رسمی و تبدیل وضعیت را پیدا خواهند کرد.


آن دسته از ایثارگران و فرزندان آنها که تا برنامه پنجم توسعه در دستگاه‌های اجرایی بکار‌گیری شدند به استخدام رسمی درآمده و آن دسته از ایثارگران و فرزندان آنها که در طول برنامه ششم توسعه در این دستگاه‌ها بکار‌گیری شده تعیین تکلیف آنها منوط به تغییرات لازم در بودجه سنواتی به دلیل بار مالی آن خواهد بود.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر