صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۱ - ۰۶ آذر ۱۳۹۴

تابوشکنی ابوظبی؛ دفتر نمایندگی دیپلماتیک و اقتصادی اسرائیل در امارات افتتاح می‌شود

یک روزنامه چاپ اسرائیل خبر داد که رژیم صهیونیستی کارهای مربوط به افتتاح نخستین نمایندگی دیپلماتیک و اقتصادی خود در امارات عربی متحده را پایان برده است و به‌زودی آن را افتتاح خواهد کرد.
کد خبر : 52358

به‌گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌ نقل از فارس، روزنامه اسرائیلی «هاآرتص» در خبری ویژه اعلام کرد این برای نخستین بار است که اسرائیل یک دفتر نمایندگی دیپلماتیک را در امارات متحده عربی یا کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به‌صورت علنی افتتاح می‌کند.


«هاآرتص» نوشت: این دفتر شامل دفاتر بخش انرژی‌های تجدیدپذیر اسرائیلی است و دیپلمات‌های اسرائیلی خواهد بود و پرچم اسرائیل در آن برافراشته خواهد شد.


«دوری گولد» مدیرکل وزارت امور خارجه اسرائیل، چندی پیش به امارات سفر و اعلام کرده بود که هدف اصلی این سفر، انجام آخرین کارهای مربوط به افتتاح دفتر نمایندگی این رژیم در ابوظبی است.


«هاآرتص» می‌نویسد: وزارت امورخارجه اسرائیل یک دیپلمات اسرائیلی را به‌عنوان مسئول این هیئت صهیونیستی در امارات تعیین کرده است. این مسئول «رامی هانان» نام دارد و به‌زودی برای انجام کارهای خود در امارات عازم این کشور خواهد شد. مکان و مساحت این دفتر مشخص شده است و کارها برای افتتاح رسمی آن در حال انجام است.



انتهای پیام/

برچسب ها: امارات
ارسال نظر