صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در صحن علنی شورای شهر تهران به تصویب رسید

تها‌تر سه هزار میلیاردی برای سازمان نوسازی در بافت فرسوده

شورای شهر، شهرداری تهران را مکلف کرد مطالبات ناشی از صدور پروانه‌هایی برای واحدهایی که از سوی سازمان نوسازی در بافت فرسوده ایجاد شده را با مبلغ ۳ هزار میلیارد ریال تها‌تر کند.
کد خبر : 5232

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در ادامه جلسه شورای شهر امروز بر اساس تبصره ۲۶ بودجه سال ۹۴ شهرداری تهران مکلف شد، مطالبات ناشی از صدور پروانه برای واحدهایی که توسط سازمان نوسازی در بافت فرسوده ایجاد شده‌اند را از طریق تملک املاک ساخته شده ا سقف ۳ هزار میلیارد ریال تها‌تر کرده و با ثبت عملیات مالی مربوطه مراتب در تفریق بودجه گزارش کند.
در ادامه این جلسه همچنین تبصره ۲۷ بودجه که از سوی اعضای شورای شهر تهران بسیار پر اهمیت ارزیابی شده بود مورد بررسی قرار گرفت و با اکثریت رای به تصویب رسید. در این تبصره به شهرداری تهران اجازه داده می‌شود در صورت تحقق منابع اعتباری بیش از منابع (درآمد‌ها و سایر منابع مصوب) از محل فروش وصولی درآمدهای ردیف‌های مصوب یا فاینانس با رعایت اولویت تامین منابع مورد نیاز اعتبارات ردیف‌های مصوب، نسبت به افزایش سهم اعتبار مصوب پروژه‌های ذیل این تبصره پس از تصویب شورای اسلامی شهر تهران اقدام و مراتب را در اصلاحیه بودجه منظور کنند.
۱-بابت خطوط ۳، ۶ و ۷ مترو تا سقف ۲ میلیارد یورو برای فاینانس‌هایی که به تصویب هیات محترم دولت نیز رسیده است اقدام کرده و معادل ریالی منابع تحقق یافته در حساب‌های درآمد و ردیف‌های اعتباری منظور شود.
۲- برای پرداخت مطالبات پیمانکاران مازاد بر اعتبار مصوب حداکثر تا سقف ۳ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال از محل افزایش درآمد‌ها تعیین شود.
۳- بابت تسویه تعهدات تملک املاک تصرفی به شماره طبقه بندی ۶۱۶۱۰۰۱۷۱ تا مبلغ ۳ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال از محل افزایش درآمد‌ها «در چارچوب ضوابط و مقررات شهرسازی و به ویژه طرح‌های تفصیلی» اختصاص یابد.
۴- بابت پرداخت هزینه‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای پروژه شهر آفتاب کد ۱۱۴۰۲۰۱۷۱ مبلغ ۲ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال از محل افزایش درآمد یا فاینانس نیز منظور شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر