صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۹ - ۱۹ مهر ۱۳۹۹
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت مطرح کرد؛

تسهیل در ارائه خدمات درمانی کرونا با الکترونیکی شدن خدمات

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: فعالیت های این سازمان در راستای الکترونیکی کردن خدمات، مواجهه با بیماری کرونا را آسان‌تر کرد.
کد خبر : 522148

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد مهدی ناصحی با تاکید بر اینکه بیمه‌های سلامت باید در شرایط سخت حمایت‌ها از بیمه‌شدگان را افزایش دهند، گفت: کارکرد نظام بیمه‌ای در حمایت از مراکز درمانی و بیمارستان‌ها با اقداماتی مانند رسیدگی الکترونیکی به اسناد بستری بیمارستان‌ها و پرداخت های منظم قابل قبول است.


وی افزود: خوشبختانه اقداماتی که سازمان بیمه سلامت در سال های اخیر در راستای الکترونیکی شدن خدمات انجام داده است، در مواجهه با پاندمی کرونا بیشتر به چشم می آید؛ اقدام مهمی مانند رسیدگی الکترونیک به اسناد بستری یکی از این گام های اساسی است.


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه حذف دفترچه کاغذی بیمه سلامت در حوزه بستری یکی از اقدامات مهم در کاهش هزینه ها است، تصریح کرد: برای حوزه سرپایی نیز باید تدابیر لازم را با هدف ایجاد زیرساخت های اجتماعی و در نظر گرفتن احکام های تشویقی برای ذینفعان حوزه سلامت اتخاذ کرد.


ناصحی اظهار کرد: اولین قدم قابل توجه درخصوص بیماری کرونا، پیشگیری برای حفظ سلامت است و سازمان های بیمه گر درمانی باید بیش از پیش در این مسیر حرکت کرده و حمایت های لازم را از سطح یک خدمات سلامت داشته باشند.


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: حمایت از خدمات سطح یک امکان پذیر نخواهد بود، مگر اینکه نظام سطح بندی خدمات، پزشک خانواده و نظام ارجاع از سطح اول به سایر سطوح سلامت کشور اجرایی شود.


انتهای پیام/4148


انتهای پیام/

ارسال نظر