صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر رسانه‌ای نمایشگاه «اقتدار چهل» در گفتگو با آنا:

نمایشگاه دستاوردهای مقاومت را به خانه‌های ‌مردم برده‌ایم/ ما در این رویداد نه اغراق کردیم و نه تحریف

آرش رضوانی، مدیر رسانه‌ای نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت گفت: بازنمایی نمایشگاه «اقتدار چهل»، خارج از توان لنز‌های دوربین بود اما تلاش کردیم نمایشگاه را به خانه‌های مردم ببریم.
کد خبر : 522123

آرش رضوانی، مدیر رسانه‌ای نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در گفتگو با گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا در مورد اهمیت برگزاری این رویداد توضیح داد: نمایشگاه «اقتدار چهل» یک نمایشگاه نظامی نبود. همه وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی بودند تا اتحاد یکدیگر را برسانند. نمایشگاه اقتدار در زمینه فرهنگی و هنری نیز بسیار قوی بود. نوجوانان بسیاری برای طراحی بازی‌های رایانه‌ای به نمایشگاه آمده بودند.


سعی کردیم هر چه در توان داریم بگذاریم


مدیر رسانه‌ای نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در مورد پوشش رسانه‌ای آن نیز گفت: ما از قبل از آغاز نمایشگاه برای آماده‌سازی زیرساخت‌های رسانه‌ای حاضر شدیم. پوشش این رویداد بزرگ از اهمیت برخوردار بود. ما سعی کردیم هر چه در توان داریم بگذاریم و نمایشگاه «اقتدار چهل» را به مردم معرفی کنیم. بسیاری از مردم به خاطر شرایط کرونایی نتوانستند در نمایشگاه حاضر شوند و از طریق فضای مجازی دنبال کردند. ما در این مدت تلاش کردیم نمایشگاه به خانه‌های مردم ببریم و همچنین صدای اقتدار ایران را به گوش جهانیان برسانیم.


وی افزود: ما برای پوشش این برنامه ۴۰ نیرو داشتیم که به صورت مستمر و شبانه‌ روزی کار می‌کردند. این تلاش، همتی بود که همکارانم نشان دادند و بار رسانه‌ای نمایشگاه را به دوش کشیدند.


این مجری و تهیه‌کننده تلویزیونی با اشاره به موقعیت استراتژیک ایران در غرب آسیا گفت: در این شرایط، هر نمایشگاه، رزمایش و همایشی که اقتدار، استقلال و توانمندی جوانان ما را نشان دهد، گوش‌ها را حساس می‌کند. شاید بسیاری بروز نمی‌دهند اما چشم و گوششان به این مرز و بوم است چرا که می‌خواهند بدانند چه اتفاقی برای کشورشان می‌افتد؟


ما نه کم گفتیم و نه زیاد. نه اغراق کردیم و نه تحریف


رضوانی با بیان اینکه «نشان دادن نمایشگاه اقتدار چهل، خارج از توان لنز‌های دوربین بود» تأکید کرد: با این حال اتفاقات خوبی در صدا و سیما، آپارات، اینستاگرام و... افتاد. خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های داخلی بازدید خوبی از نمایشگاه داشتند. بعضی رسانه‌های خارجی مثل آناتولی ترکیه، بعضی رسانه‌های روسی و اسپانیایی نیز حضور یافتند.


مدیر رسانه‌ای نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در مورد ضرورت تحریف نشدن روایت هشت سال دفاع مقدس گفت: هنرمندان در نمایشگاه «اقتدار چهل»، هنر خود را به نمایش گذاشتند. نویسندگان نوشتندند و فرماندهان خاطرات خود را بازگو‌ کردند. مسئولین نیز از دستاورد‌های خود سخن به میان آوردند. انتشار و انتقال سینه به سینه مفاهیم دفاع مقدس به پرورش ذهن کسانی که جنگ را تجربه نکردند، کمک می‌کند. این خاطرات باید طوری زنده شود تا جوانان بتوانند آن را لمس کنند.


رضوانی در پایان تأکید کرد: ما نه کم گفتیم و نه زیاد. نه اغراق کردیم و نه تحریف. بعضی‌ خبررسانی‌ها ممکن است مردم را بدبین کند. ما با مردم صادقیم و رسالت رسانه خود را رعایت می‌کنیم. پوشش رسانه‌ای نمایشگاه اقتدار چهل، فقط بازنمایی واقعیت موجود بود.


انتهای پیام/4143/


انتهای پیام/

برچسب ها: دفاع مقدس مقاومت
ارسال نظر