صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۲ - ۱۶ مهر ۱۳۹۹
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سروستان عنوان کرد؛

جلوگیری از مدرک‌فروشی با سیستم جدید آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: سیستم جدید آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای جلوگیری از تخلفات احتمالی مالی و مدرک‌فروشی است.
کد خبر : 521414

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سروستان، مزدا معطری در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان با تأکید بر نقش دانشگاه در تربیت مدیران متعهد و متخصص اظهار کرد: تمام تلاش دانشگاه این است در کنار ارتقای کیفیت آموزشی برای دانشجویان، مسائل فرهنگی نیز در اولویت باشد.


وی بیماری کرونا را فرصتی برای مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و افزود: اکنون این دانشگاه در زمینه زیرساخت برگزاری کلاس‌ها به‌صورت مجازی بین دانشگاه‌های کشور ممتاز است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان به تغییر سیستم آموزشی و مالی دانشگاه آزاد اسلامی هم اشاره کرد و توضیح داد: سیستم جدید آموزشی دانشگاه به‌صورت متمرکز و در راستای جلوگیری احتمالی از مدرک‌فروشی و تخلفات مالی است.


معطری با تأکید بر اینکه دانشگاه و مجموعه سپاه پاسداران اهداف و برنامه‌های مشترکی را دنبال می‌کنند، ابراز امیدواری کرد با تربیت مدیران توانمند و استفاده از آنان بتوان مسائل و مشکلات کشور به‌ویژه در زمینه اقتصادی را به حداقل رساند.


علت موفقیت در جنگ بهادادن به جوانان و شایسته‌سالاری بود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان هم در این دیدار با قدردانی از فعالیت‌های فرهنگی واحد سروستان به نقش معنوی دفاع مقدس به‌عنوان بزرگ‌ترین افتخار انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: در دفاع مقدس مردم نقش اساسی داشتند و اثرات معنوی این دفاع از ابتدا تاکنون بر جامعه تأثیرگذار بوده است.


محمد شکوهی استفاده از جوانان، شایسته‌سالاری، پیروی از رهبری و اخلاص را دلایل موفقیت در جنگ عنوان کرد و یادآور شد: نمود این شایسته‌سالاری سردار شهید سلیمانی بود که توانست علاوه ‌بر داخل کشور در ایجاد امنیت کشورهای همجوار نیز مؤثر باشد.


وی با ابراز امیدواری از تشکیل یک دولت جوان و حزب‌اللهی با توجه به معیار مقام معظم رهبری اضافه کرد: با استفاده از تجارب جنگ تحمیلی، امکان غلبه‌ بر مشکلات امروز جامعه به‌ویژه در زمینه اقتصادی فراهم است.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر