صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۶ - ۰۴ آذر ۱۳۹۴
رئیس سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با آنا به زائران توصیه کرد

بازگرداندن 500 زائر بدون گذرنامه از مرزهای جنوبی کشور/ زائران بدون ویزا به شهرهای مرزی مراجعه نکنند

رئیس سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه زائران بدون ویزا به شهرهای مرزی مراجعه نکنند افزود: تاکنون 500 تن از زائران بدون گذرنامه به ایران بازگردانده شده‌اند و به هیچ وجه امکان عبور از گیت‌های پلیس نیست.
کد خبر : 52096

سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان اینکه هم‌اکنون برای بازدید فضای اربعین در مرز مهران حضور دارد، در مورد آخرین وضعیت مرزهای کشور گفت: خوشبختانه وضعیت آرام و مطلوبی در این منطقه حاکم است اما به زائران توصیه می‌کنیم بدون ویزا و گذرنامه به هیچ وجه به سمت شهرهای مرزی حرکت نکنند و ابتدا به ساکن از استان و شهرستان خود نسبت به اخذ ویزا اقدام کنند.


وی با تاکید بر اینکه مردم بدون ویزا به شهرهای مرزی مراجعه نکنند، افزود: هم‌اکنون با تعداد بسیاری از متقاضیان برای دریافت ویزا روبرو هستیم به طوری که 500 تن از زائران بدون گذرنامه به ایران بازگردانده شدند و به هیچ وجه امکان عبور از گیت‌های پلیس نیست.


اوحدی افزود: همه مرزهای کشور آمادگی پذیرایی از زائران سفر اربعین را دارند. همچنین بنا به درخواست مردم و وزارت کشور، خدمات‌رسانی سامانه سماح تا عصر روز پنجشنبه پنجم آذر ماه تمدید شد و زائران باید مدارک خود را حداکثر تا روز شنبه هفتم آذر به دفاتر زیارتی تحویل دهند.


رئیس سازمان حج و زیارت از بررسی و بازدید مرزهای مهران، چزابه و شلمچه طی امروز خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال حدود دو میلیون زائر برای زیارت عتبات عالیات از مرزهای کشور عبور کنند. همچنین تا امروز حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار ویزا صادر شده است و طی مدت زمان باقیمانده چنانچه روزانه ۱۱۰ هزار ویزا برای متقاضیان صادر شود به همان رقم دو میلیون زائر می رسیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر