صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۹ - ۰۴ آذر ۱۳۹۴

آغاز ضبط برنامه تلویزیونی ویژه انتخابات مجلس و خبرگان با حضور دانشجویان واحد سنندج

نخستین برنامه «پنجه مور» از مجموعه 22 قسمتی این برنامه در سیمای شبکه کردستان با مشارکت و حضور همکاران و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج ضبط و آماده پخش از تلویزیون شد.
کد خبر : 52072

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، «پنجه مور» عنوان سلسله برنامه ای ویژه انتخابات شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سیمای شبکه استانی کردستان است که به موازات نزدیکی به ایام برگزاری این رویداد مهم سیاسی و اجتماعی کشور در اسفند ماه سال 94 با حضور کارشناسان مختلف و میهمانانی از اقشار متنوع مردمی ضبط و پخش خواهد شد.


در جریان ضبط نخستین برنامه از این مجموعه که با اجرای داریوش راشدنسب، مدیر روابط عمومی واحد دانشگاهی سنندج همراه است، دکتر عطا شاکریان، رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی واحد سنندج به عنوان کارشناس برنامه و تنی چند از دانشجویان عضو کانون اندیشه حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج به عنوان میهمانان برنامه شرکت داشتند.


موضوع نخستین بخش از این سلسله برنامه، مفهوم انتخاب مصادیق آن و تأثیر عمیق آن در زندگی فردی و اجتماعی با تشریح علل و عوامل مؤثر در انتخابهای درست و غلط انسانها، موانع و الگوها و نهادها انتخاب بود.


پنجه مور در زبان کردی به معنی اثر انگشت است و این عنوان به دلیل انگشت زدن رای‌دهندگان انتخابات برای این برنامه برگزیده شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر