صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۸ - ۱۳ مهر ۱۳۹۹

بیش از 600 آمریکایی در یک روز بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند

آمار دانشگاه جانز هاپکینز نشان می‌دهد که حداقل 642 آمریکایی مبتلا به ویروس کووید-19 روز گذشته جان خود را از دست دادند.
کد خبر : 520552

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا، آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، دست‌کم ۶۴۲ نفر دیگر در آمریکا بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند تا شمار کلی قربانیان این ویروس ناشناخته در این کشور به ۲۰۹ هزار و ۳۳۵ نفر برسد.


بر اساس این گزارش در 24 ساعت گذشته با ابتلای دستکم 47 هزار و 827 مورد جدید، مجموع مبتلایان به کرونا در آمریکا به 7 میلیون و 379 هزار و 846 نفر رسید.


مقایسه جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس ناشناخته در آمریکا مجدداً تاحدودی کاهش نسبی داشته است.


پایگاه اطلاع‌رسانی «کووید یو اس ای» که آمار مربوط به شیوع کرونا را در آمریکا تجزیه و تحلیل می‌کند، برآورد کرده است که شمار کلی مبتلایان به کروناویروس در آمریکا ظرف یک ماه آینده به 8 میلیون و ۵۸۶ هزار و ۳۳ نفر و شمار قربانیان آن در این کشور به ۲۲۷ هزار و ۸۴۱ نفر می‌رسد.


این وبگاه آمریکایی همچنین گزارش کرد، ایالت کالیفرنیا با ۸۲۹ هزار و ۵۲۱ مورد ابتلا و ۱۶ هزار و ۱۱۵ مورد فوتی کانون بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده است و ایالت نیویورک که زمانی کانون کووید-۱۹ در آمریکا بود، هم‌اکنون بعد از تگزاس و فلوریدا با ۴۶۳ هزار و ۳۶۰ مورد ابتلا در رده چهارم ایالات آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا ویروس قرار دارد.


نیویورک نیز با ۳۳ هزار و ۱۹۹ مورد فوتی، همچنان بیشترین تعداد قربانیان کرونا در آمریکا را به خود اختصاص داده است.


طبق آخرین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، دستکم ۳۴ میلیون و ۷۹۷ هزار و ۴۹۲ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده‌شده‌اند و از آن میان یک‌میلیون و ۳۱ هزار و ۵۷۶ نفر نیز جان خود را ازدست‌داده‌اند و دستکم ۲۴ میلیون و ۱۶۸ هزار و ۷۱۱ نفر بهبودیافته‌اند.


آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس در جهان را دارد و پس‌ازآن هند با ۶ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۵۴۴ مورد ابتلا و ۱۰۰ هزار و ۸۴۲ مورد فوتی و برزیل با 4 میلیون و ۸۸۰ هزار و ۵۲۳ مورد ابتلا و ۱۴۵ هزار و ۳۸۸ مورد فوتی در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ قرار دارند.


انتهای پیام/4106/


انتهای پیام/

ارسال نظر