صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۹ - ۰۹ مهر ۱۳۹۹
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت عنوان کرد؛

نشریات دانشجویی عرصه‌ای برای تبادل افکار در زمان تحصیل

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، نشریات دانشجویی را عرصه‌ای برای تبادل افکار، ایده‌ها و دیدگاه‌های دانشجویان در زمان کوتاه تحصیل عنوان کرد.
کد خبر : 519610

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مرودشت، نشست کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با حضور یاسر زارع سرپرست این دانشگاه و اعضای این کمیته تشکیل و مسائل و مشکلات مربوط به نشریات دانشجویی مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در این نشست نشریات دانشجویی را عرصه‌ای برای تبادل افکار، ایده‌ها و دیدگاه‌های دانشجویان در زمان کوتاه تحصیل عنوان کرد و گفت: دانشجویان صاحب‌نظر در زمینه‌های فرهنگی، ادبی، هنری، اجتماعی و ... فرصتی پیدا می‌کنند تا در قالب نشریه به تجربیات ارزشمندی دست پیدا کنند.


تقویت روحیه انعطاف‌پذیری با پذیرش انتقادها


یاسر زارع افزود: پذیرش انتقادها، روحیه پژوهش و انعطاف‌پذیری را در دانشجویان تقویت می‌کند و با شرکت در جشنواره‌های فرهنگی علاوه بر چالش و رقابت با خانواده بزرگ دانشجویان سراسر کشور نیز آشنا می‌شوند.


به گزارش آنا، در این جلسه اعضا نظر، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را درباره رشد و تقویت نشریات دانشجویی مطرح کردند و با انتخاب مدیر مسئول و سردبیر جدید برای تعدادی از این نشریات مواردی را به تصویب رساندند.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت دارای پنج نشریه فعال «رویش» با صاحب امتیازی بسیج دانشجویی و موضوع سیاسی اجتماعی، نشریه «هلال سرخ دانشجویی» با صاحب امتیازی کانون هلال احمر و موضوع اجتماعی و فرهنگی، نشریه «لنز دوربین» با صاحب امتیازی کانون خبر و رسانه و موضوع فرهنگی، اجتماعی، نشریه «حقوق شهروندی» با صاحب امتیازی کانون حقوق شهروندی و موضوع اجتماعی و فرهنگی و نشریه «کهنه‌سوار» با صاحب امتیازی کانون ورزش و تندرستی و موضوع ورزشی است.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر