صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۱:۲۱ - ۰۸ مهر ۱۳۹۹
سخنگوی الکاظمی ادامه داد:

هیچ گونه اشغالگری در کشور وجود ندارد

«ملا طلال» روز سه‌شنبه در کنفرانس مطبوعاتی بیان کرد: واشنگتن و تهران از موضع عراق حمایت می‌کنند واکنون هیچ گونه اشغالگری در کشور وجود ندارد.
کد خبر : 519393

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا از میدل ایست نیوز، «ملا طلال» روز سه‌شنبه در کنفرانس مطبوعاتی بیان کرد: خروج یا بستن نمایندگی دیپلماتیک هر کشوری، پیامدهای فاجعه‌باری برای همه منطقه به دنبال خواهد داشت.
وی افزود: الکاظمی در نشست امروز هیئت دولت بر مخالفت بغداد و دولت این کشور با تبدیل شدن عراق به میدان منازعه آمریکا و ایران تأکید کرد.
سخنگوی الکاظمی ادامه داد: نخست‌وزیر امروز همچنین تأکید کرد که واشنگتن و تهران از موضع عراق حمایت می‌کنند و تصمیم‌گیری در رابطه با جنگ یا صلح بخشی از اختیارات انحصاری نهادهای قانونی عراق به شمار می‌رود و اکنون هیچ گونه اشغالگری در کشور وجود ندارد.
ملاطلال اظهار کرد: الکاظمی در نشست امروز کابینه همچنین تأکید کرد که نیروهای ائتلاف بین‌المللی ضد داعش بنا به درخواست دولت پیشین عراق به این کشور آمده‌اند و دولت متعهد به امنیت عراق و هیات‌های دیپلماتیک و منطقه سبز بغداد است و اقداماتی را نیز برای تأمین امنیت هیئت‌های دیپلماتیک اتخاذ کرده است.
ملاطلال همچنین افزود که نیروهای امنیتی شماری از عاملان شلیک راکت را دستگیر و ۱۹ تن از افسران و مسئولان امنیتی که راکت‌ها از حوزه استحفاظی‌شان پرتاب شده است، بازداشت کرده‌اند.
وی همچنین از بازداشت ۲۰ مسئول به اتهام فساد مالی و اداری خبر داد.
سخنگوی الکاظمی در پاسخ به پرسشی درباره سفر «فواد حسین»، وزیر امور خارجه عراق به ایران گفت: سفر وزیر امور خارجه به تهران مثبت بوده است.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر