صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۴ - ۰۷ مهر ۱۳۹۹
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر‌انزلی با جانباز دفاع مقدس

جمعی از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس با جانباز ۴۰ درصد این شهرستان دیدار کردند‌.
کد خبر : 518984

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرانزلی، سرپرست، معاون توسعه و مدیریت منابع، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی و غرب گیلان، مدیر فرهنگی، مدیر دانشجویی و مسئول ستاد شاهد و امور ایثار‌گران دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و پاسداشت مقام جانبازان و ایثارگران با مرتضی احتشامی جانباز ۴۰ درصد شهرستان دیدار و گفتگو کردند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر‌انزلی در این دیدار با گرامی‌داشت دوران دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا گفت: جانبازان و ایثارگران در مقطعی حساس از کشور حفاظت و پاسداری کردند و امروز وظیفه ماست که رشادت‌ها و دلاورمردی‌های آنان را پاس بداریم.


 حسین شریفی بیان کرد: سال‌های دفاع مقدس، مرحله‌ای درخشان از تاریخ کشور ما و زبانزد خاص  و عام بوده و این اتفاق مرهون و مدیون دسته‌ای از عوامل شامل رهبری، متن و روح دین مبین اسلام، رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و درمجموع حضور ملت شریف ایران است.


وی اضافه کرد: در همین راستا وظیفه خود می‌دانیم به نمایندگی از جامعه دانشگاهی در محضر جانبازان حضور یافته و ارادت خود را خدمت آنان اعلام کنیم.


به‌گزارش آنا، مرتضی احتشام، جانباز ۴۰ درصد شهرستان بندرانزلی در منطقه مهاباد کردستان از ناحیه چشم به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر