صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۵۶ - ۰۵ مهر ۱۳۹۹
با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد؛

رقابت هزاران مهندس در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

ماراتن دو روزه آزمون سراسری ورود به حرفه مهندسان با رقابت هزاران داوطلب زن و مرد در دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای کرمانشاه، بروجرد، اهر و گنبدکاووس برگزار شد.
کد خبر : 518128

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمانشاه، ماراتن دوروزه آزمون سراسری ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد.


در این آزمون که صبح و بعدازظهر روز پنجشنبه سوم و صبح روز جمعه چهارم مهر 99 در سه وعده برگزار شد، 4 هزار و  400 داوطلب زن و مرد دانسته‌های علمی و فنی خود را ارزیابی کردند.


در این آزمون یک هزار و 668 داوطلب زن و 2 هزار و 680 داوطلب مرد شرکت داشتند و آزمون به‌صورت کتاب‌باز در پنج دانشکده دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با نظارت بازرسان اداره بهداشت و علوم پزشکی کرمانشاه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله مناسب اجتماعی برگزار شد.


آزمون نظام مهندسی با حضور بیش از هزار و 200 داوطلب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد هم برگزار شد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بروجرد، آزمون نظام مهندسی با حضور بیش از هزار و 200 داوطلب در سه نوبت صبح و عصر پنجشنبه و صبح جمعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار شد.


این آزمون برای سه دسته از داوطلبان ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‌ای، معماران تجربی در رشته‌های شهرسازی، ترافیک، معماری نظارت، عمران، نقشه‌برداری و ... برگزار شد.


این آزمون در سه حوزه دانشکده شهید چمران، دانشکده بحرالعلوم و سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار شد.


نماینده تام‌الاختیار آزمون سراسری ورود به حرفه مهندسان(نظام مهندس)از شرکت بیش از چهار صد نفراز مهندسان منطقه ارسباران و شمال شرق استان آذربایجان شرقی در رشته های مختلف در آزمون حرفه ای  مهندسان پایه ۳ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی  واحد اهر خبر داد.



اسداله شفیع زاده در گفتگو با آنا افزود: در راستای تسهیل و دسترسی آسان فارغ التحصیلان رشته مهندسی به این آزمون، علاوه بر مهندسان اهری، مهندسان شهرستان‌های همجوار از جمله کلیبر، هوراند، خدافرین، ورزقان و هریس در این رقابت حرفه ای حضور داشتند.


معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از شرکت 402 نفر داوطلب (۳۹ نفر خانم و 63 نفر آقا) در سه نوبت صبح و عصر روز پنجشنبه و صبح جمعه ۴ و ۳ مهر در محل دانشکده علوم انسانی این دانشگاه با رعایت تمامی موازین و پروتکلهای بهداشتی خبر داد.


وی با اشاره به امکانات، فضای مناسب و پرسنل مجرب و باتجربه در برگزاری آزمون های مختلف از آمادگی این دانشگاه برای توسعه همکاری های بین بخشی و برگزاری سمینارهای تخصصی، دوره های بلندمدت وکوتاه مدت و کارگاههای آموزشی و برگزاری آزمون ها در قالب  تفاهم نامه با ادارات و نهادهای مختلف خبر داد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس - مینودشت هم گفت:‌ آزمون سراسری ورود به حرفه مهندسان  با حضور یک هزار و 929 داوطلب در این واحد دانشگاهی برگزار شد.


احمد مهرابیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در گنبدکاووس درباره برگزاری آزمون سراسری ورود به حرفه مهندسان اظهار کرد: این  آزمون که تعیین صلاحیت حرفه معماران تجربی و مهندسان پایه سه (نظام‌مهندسی) سال 99 بود با حضور یک هزار و 929 داوطلب زن و مرد در دو نوبت صبح و عصر روزهای پنج‌شنبه و جمعه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس با همکاری سازمان نظام‌مهندسی شهرستان برگزار شد.


وی افزود: آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته‌های معماری(نظارت)، عمران(نظارت)، نقشه‌برداری، شهرسازی، ترافیک، و آزمون حرفه‌ای کاردان‌های فنی ساختمان در رشته‌های کاردان تأسیسات مکانیکی، کاردان تأسیسات برقی، کاردان معماری، کاردان عمران، کاردان شهرسازی و کاردان نقشه‌برداری، صبح روز پنج‌شنبه با تعداد 186 نفر زن و 651 نفر مرد و عصر همان روز تعداد 146 نفر زن 629 نفر مرد برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس - مینودشت با بیان موارد امتحانی عنوان کرد: داوطلبان در رشته‌های تأسیسات مکانیکی(نظارت)، تأسیسات برقی(نظارت)، معماری(اجرا) و عمران(اجرا)، به سؤالات تستی و تشریحی خود پاسخ دادند.



مهرابیان ادامه داد: در نوبت صبح روز جمعه، تعداد 317 نفر مرد و زن در رشته‌های تأسیسات مکانیکی(طراحی)، تأسیسات برقی(طراحی) و عمران (محاسبات) و تعیین صلاحیت معماران تجربی، در رشته معماری(طراحی) به رقابت پرداختند.


وی مطرح کرد: این آزمون مانند آزمون‌های دیگر است که فارغ‌التحصیلان در رشته پزشکی برای دریافت پروانه پزشکی از نظام پزشکی و رشته حقوق برای دریافت پروانه وکالت از کانون وکلا برگزار می‌کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس - مینودشت این آزمون را برای سه دسته از داوطلبان آزمون ورود به حرفه مهندسان، حرفه‌ای کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی عنوان کرد و گفت: آزمون ورودی برای دریافت پایه سه برای مهندسان عمران شامل چهار بخش نظارت، محاسبات، اجرا و طراحی است که با اجرای همه دستورالعمل‌های بهداشتی این آزمون در این واحد دانشگاهی برگزار شد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر