صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۴
مدیرکل دفتر توانمندسازی و آموزش کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با آنا:

دانشگاه‌های نسل سوم در افق تبدیل علم به ثروت معنا می‌شوند

مدیرکل دفتر توانمندسازی و آموزش کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه‌های نسل سوم به تولید ثروت از علم می‌پردازند و اقتصاد دانش‌بنیان که مبتنی از دانش است به معنای تولید ثروت از دانش و بالعکس است.
کد خبر : 51678

سید ابراهیم حسینی در حاشیه بازدید از موزه "آمادای" دانشگاه آزاد اسلامی همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همدان رو به پیشرفت بوده و زحمات کشیده شده در سال‌های گذشته زیرساخت‌های بسیار خوبی را برای سرعت بخشیدن به این حرکت روبه رشد فراهم کرده است.


وی افزود: موزه آمادای واحد همدان شاهکاری ارزشمند و نمونه بارز همین حرکت رو به رشد است که به کمک اطلاع رسانی موثر می‌تواند قدمت و سابقه شهر همدان را در سطح کشور به خوبی نمایان کند و به عنوان اثری ماندگار سرلوحه سایر واحدهای دانشگاهی قرار گیرد.


حسینی با توجه به چرایی و چگونگی ورود دانشگاه آزاد اسلامی به عرصه دانشگاه‌های نسل سوم تصریح کرد: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سه دهه گذشته در حوزه های آموزشی و پژوهشی رشد بسیار مطلوبی داشته‌اند و کارهای ارزنده و ماندگاری صورت گرفته است اما آنچه که همواره مغفول مانده و با تفکر تیم مدیریتی حال حاضر دانشگاه، در حال برنامه ریزی آن هستیم این است که از این بخش های آموزشی و پژوهشی تولید ثروت کنیم.



وی ادامه داد: در واقع دانشگاه‌های نسل سوم به تولید ثروت از علم می‌پردازند و اینگونه دانشگاه‌ها در عرصه‌های مختلف جامعه بسیار نقش‌آفرین هستند.


مدیرکل دفتر توانمندسازی و آموزش کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: اقتصاد دانش‌بنیان مبتنی بر دانش است و ما می‌توانیم با استفاده از امکانات فیزیکی و نرم افزاری دانشگاه در بخش آموزش های تخصصی و کاربردی متناسب با نیاز و آموزش تقاضامحور در بین آحاد جامعه و در حوزه‌های دولتی و خصوصی در این عرصه گام برداریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر