صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۱ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
پرویز مظلومی:

تعویق مسابقات جوانان شوکه کننده بود/ خستگی به تنمان ماند

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان با اشاره به تعویق مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از سوی AFCگفت: واقعاً این خبر برای ما شوکه کننده بود و خستگی به تنمان ماند.
کد خبر : 515051

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پرویز مظلومی پس از لغو اردوی تیم ملی جوانان با توجه به تعویق مسابقات قهرمانی جوانان آسیا گفت: ظاهراً گفته شده بعضی از تیم‌های شرکت کننده در مسابقات به دلیل عدم امکان سفر به ازبکستان خواستار تعویق بازی‌ها شدند و مسابقات در تاریخ مقرر برگزار نمی‌شود.


وی افزود: به نظرم مسئولین برگزاری بازی‌ها تصمیم عجیبی گرفته‌اند و اگر قرار بود این رقابت‌ها به تعویق بیفتد باید این مسئله در همان مراسم قرعه‌کشی اعلام می‌شد نه حالا که فرصت کوتاهی به تاریخ آغاز بازی‌ها باقی مانده و تیم‌ها برنامه‌های آماده‌سازی خودشان را به مراحل نهایی رسانده بودند.


سرمربی تیم ملی جوانان اضافه کرد: ما هم برنامه‌های خودمان را به صورت فشرده با همکاری کادر فنی و همکارانم اجرا کردیم و زحمات زیادی در این مدت کشیده شد. دستیارانم بدون هیچ چشمداشتی در این مدت با تمام وجود کار کردند تا بچه‌ها را به آمادگی مطلوب برسانیم و حالا چنین تصمیمی گرفته شده که واقعاً عجیب است و باید بگویم خستگی به تن همه ما ماند. هنوز هم تاریخ دقیق از سوی AFC اعلام نشده اما در هر صورت باید برنامه تازه‌ای تدوین شود و زحمات ماه‌های اخیر بی نتیجه ماند.


مظلومی گفت: امیدوارم هرچه زودتر تصمیم قطعی AFC در خصوص تاریخ برگزاری مسابقات جوانان و نوجوانان آسیا به کشورهای شرکت کننده اعلام شود تا بتوانند برنامه‌ریزی مناسب را در این خصوص داشته باشند چرا که این شرایط حرفه‌ای نیست و کشورها باید زمان کافی برای تنظیم زمان‌بندی اردوها را در اختیار داشته باشند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

برچسب ها: AFC پرویز مظلومی
ارسال نظر