صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۷ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
صادقی تشریح کرد؛

جذب دانشجویان با چه راهکارهایی ممکن است؟

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه مرند گفت: ایجاد تفکر خلاق و دانش عملی و انجام کارهای جدید با شیوه‌های نو راهکارهایی برای جذب بیشتر دانشجویان در دانشگاه است.
کد خبر : 513802

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مرند، محمدحسین صادقی در جلسه شورای آموزشی با مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه مرند اظهار کرد: با ظرفیت‌های نوآوری، تفکر خلاق و دانش عملی، انجام کارهای جدید با شیوه‌های نو، ایجاد زیرساخت‌های لازم، استفاده صحیح و بهینه از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌توان دانشجویان بیشتری جذب کرد و یک دانشگاه شاخص در کشور شد.


وی افزود: با تجمیع واحدهای مرند، هادیشهر، جلفا و مرکز خاروانا مدیران گروه‌های آموزشی نیز تجمیع شده و به‌صورت ناحیه‌ای و یکپارچه و با قدرت کار خود را پیش خواهند برد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه مرند به سامانه‌های جدید دانشگاه اشاره‌ کرد و گفت: روند سیستمی شدن امور در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی با سامانه «پژوهشیار» آغاز و با سامانه «آموزشیار» تکمیل شد و این دو سامانه، امور پژوهشی و ساماندهی پایان‌نامه‌ها و فعالیت‌های مربوط به حوزه آموزش را دربرمی‌گیرد.


صادقی درباره ارتقای سطح کیفی آموزشی و رسالت‌های معاونت آموزشی عنوان کرد: هدف تأکید بر فناوری‌های نوین و حرکت در مسیر تبدیل به دانشگاهی کارآفرین و حل مسئله است.


به گزارش آنا،‌ در این نشست گروه‌های آموزشی در مورد ثبت‌نام دانشجویان جدید، سامانه پژوهش‌یار، آموزشیار، تکمیل برنامه آموزشی، تصمیم‌گیری در مورد کاهش استادان حق‌التدریس ارائه برنامه حضور مدیران گروه و اطلاع‌رسانی به دانشجویان، بررسی سرفصل‌های جدید و پیگیری بحث و گفتگو شد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر