صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۷ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴
در گفت‌وگو با آنا

سرمربی تیم ملی اسلالوم: قول کسب سهمیه المپیک را نمی‌دهم/ برای تمرین کردن‌ پیست نداریم

مسعود خدایاری گفت: مسابقات قهرمانی آسیا آخرین شانس ما برای گرفتن سهمیه المپیک در اسلالوم است که با توجه به شرایطی که داریم امید زیادی برای کسب سهمیه ندارم.
کد خبر : 51291

مسعود خدایاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص شرایط اردوی تیم ملی اسلالوم مردان بعد از مسابقات جهانی انگلیس گفت: «تیم ملی اسلالوم ششمین مرحله اردوهای آمادگی را قبل از مسابقات جهانی انگلیس برگزار کرد و در حال حاضر ملی پوشان برای مسابقات قهرمانی کشور که در 14 و15 آذرماه برگزار می شود خود را آماده می کنند. هفتمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی هم بعد از مسابقات قهرمانی کشور در کرج یا تهران برگزار می‌شود.»


خدایاری در مورد شانس کسب سهمیه المپیک برای ملی پوشان این رشته گفت:« مسابقات قهرمانی آسیا که در اردیبهشت ماه در ژاپن برگزار می شود آخرین شانس ما برای کسب سهمیه المپیک است، اما با توجه به امکانات موجود و شرایط اردوها، امید زیادی برای حضور در المپیک نداریم.»


خدایاری درباره اعزام ملی پوشان اسلالوم به مسابقات آسیایی و شرایط آمادگی آنها گفت: «در حال حاضر امیرمحمد فتاح پور و مهدی کریمی در رشته اسلالوم جز بهترین‌ها هستند و ما هم به احتمال زیاد با این دو ورزشکار در مسابقات کسب سهمیه المپیک شرکت می کنیم، چون این دو نفر نسبت به سایر ورزشکاران آشنایی بیشتری به پیست دارند و در شرایط بهتری قرار دارند.»


وی درباره وضعیت پیست های داخلی برای برپایی اردوهای آمادگی تیم ملی افزود:«در حال حاضر در داخل ایران هیچ پیستی که معیارهای مناسب را برای برپایی اردو داشته باشد، وجود ندارد. ما در شرایط کنونی در رودخانه تمرین می کنیم که فرق شرایط رودخانه با پیست از زمین تا آسمان است. پیست یک محیط مصنوعی است و رودخانه کاملا محیط طبیعی است و ورزشکارانی که در آبهای طبیعی تمرین می‌کنند، قطعا در پیست به مشکل برمی‌خورند.»


سرمربی تیم ملی اسلالوم مردان در مورد شرایط همکاری فدراسیون با تیم‌های ملی و ایجاد فضای مناسب برای تمرینات تیم ملی خاطر نشان کرد:« فدراسیون قایقرانی باید از تیم‌های ملی زیادی حمایت و پشتیبانی کند. تعداد ورزشکارانی که در این رشته حضور دارند به مراتب بیشتر از سایر رشته ها است،به همین دلیل بودجه‌ای که در اختیار فدراسیون قرار می‌گیرد میان تعداد زیادی از ورزشکاران و تیم های ملی پخش می شود که همین موضوع باعث شده‌است بودجه‌ فدراسیون پاسخگوی نیازهای ملی‌پوشان نباشد. در زمان ریاست فدراسیون قبلی اقداماتی در مجموعه آزادی برای احداث پیست مصنوعی برای ملی پوشان اسلالوم انجام شد که تا 20 درصد کار هم پیش رفت اما به دلیل نبود بودجه و امکانات، بقیه کار را رها کردند و مراحل تکمیلی پیست انجام نشد.»




انتهای پیام/

ارسال نظر