صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۱ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
آنا گزارش می‌دهد؛

هیاهو در لیگی که وضعیت بلاتکلیف دارد/ حواشی، تخلف در سازمان لیگ کشتی

در حالی که هنوز ستاد مقابله با کرونا به سازمان لیگ کشتی مجوز برگزاری مسابقات را نداده است؛ حواشی و تخلف این سازمان همچنان در صدر است.
کد خبر : 512813

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اگرچه هنوز برگزاری رقابت‌های لیگ کشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا در وضعیت نامعلومی به سر می‌برد و ستاد مقابله با کرونا مجوز آن را صادر نکرده است؛ اما حواشی این رقابت‌ها در صدر است و باعث بروز اتفاقات عجیب‌وغریبی شده است.


مسئولان سازمان لیگ کشتی به برگزاری این رقابت‌ها تأکید بسیار زیادی دارند و معتقدند برگزاری رقابت‌های لیگ منبع درآمد کشتی‌گیران است و باید برگزار شود. هرچند برخی کشتی‌گیرانی که به این ویروس مبتلا شده‌اند معتقدند به‌هیچ‌عنوان این رقابت‌ها نباید برگزار شود چراکه سلامت کشتی‌گیران را به خطر می‌اندازد. به‌هرحال اصرار مسئولان سازمان لیگ به برگزاری مسابقات همچنان ادامه داشت و به همین خاطر قرعه‌کشی مسابقات لیگ در کشتی آزاد و فرنگی انجام شد؛ اما اتفاقاتی که بعد از قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ انجام شد، در نوع خود جالب و قابل‌توجه بود.


مسئولان سازمان لیگ تأکید بسیاری داشتند که تیم‌ها باید بدهی‌های سنوات گذشته خود را بپردازند تا مجوز حضور در لیگ را کسب کنند؛ موضوعی که عملی نشد و تیمی که بدهی‌های سال‌های گذشته خود را تسویه نکرده بود، به‌راحتی مجوز حضور در لیگ را پیدا کرد. تیم هیئت کشتی خراسان یکی از تیم‌های بدهکار بود که توانست در لیگ امسال حضور پیدا کند.


همچنین پس از قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ کشتی، تیم دریاچه ارومیه از حضور در لیگ انصراف داد و کشتی‌گیران آن به تیم باشگاه استقلال پیوستند! باشگاه استقلال امسال در لیگ کشتی تیم‌داری می‌کند و نکته قابل‌توجه اینکه امتیاز تیم دریاچه ارومیه به تیم استقلال داده شد و کشتی‌گیران این تیم هم جذب باشگاه استقلال شدند.


پس از انصراف تیم دریاچه ارومیه، دو کشتی‌گیر این تیم، نادر حاج آقا نیا و عباس فروتن، جذب تیم هیئت کشتی قائم‌شهر شدند و در شرایطی که با این تیم قرارداد امضا کرده بودند، در روز پنج‌شنبه هفته گذشته با تیم باشگاه استقلال هم قرارداد بستند و این موضوع باعث ایجاد حواشی بسیار زیادی شد که در سازمان لیگ کشتی ایران، دو کشتی‌گیری که با یک تیم قرارداد بستند، دوباره با تیم دیگری قرارداد می‌بندند! این موضوع سروصدای زیادی به پا کرد به‌طوری‌که سرمربی تیم هیئت کشتی قائم‌شهر امروز راهی سازمان لیگ شد تا از این موضوع شکایت کند.


اما نکته قابل‌توجه این است که رقابت‌های لیگ کشتی با توجه به شرایط امکان عدم برگزاری آن بسیار زیاد است ولی حواشی و اتفاقات عجیب‌وغریب در سازمان لیگ در حال رقم خوردن است.


انتهای پیام/۴۰۵۷/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر