صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۵ - ۰۱ آذر ۱۳۹۴
برگزاری نشست «مدیریت توسعه» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی کیش

پروفسور مانوسی: هیچ توسعه‌ای بدون بالا بردن سطح رفاه زندگی و اجتماعی بشر پایدار نیست

نشست «مدیریت توسعه» با حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی و استادان گروه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی کیش برگزار شد.
کد خبر : 51172

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، پروفسور اکبر مانوسی در نشست «مدیریت توسعه» با بیان نکته که هیچکدام از ابعاد توسعه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و... بدون بالا بردن سطح رفاه زندگی و اجتماعی بشری، توسعه پایدار خوانده نمی‌شود، تاکید کرد که ایران در گذار از مرحله تحریم‌ها و آغاز مجدد فعالیت های بین المللی خود است.


وی افزود: در این برهه زمانی، آموزش و تربیت مدیران در سطوح بین المللی بسیار مهم است.


استاد مدیریت و تجارت دانشگاه کارلتون کانادا و رئیس اتاق بازرگانی ایران - کانادا، که سابقه عضویت در پارلمان فدرال کانادا را دارد به منظور شرکت در همایش‌های مرتبط با رویدادهای اقتصادی – سرمایه گذاری در ایران به سر می‌برد، به دعوت دکتر امیررضا شریف نیا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی کیش، در این دانشگاه به سخنرانی پرداخت.


در این نشست دکتر احمد روستا، از استادان برجسته بازاریابی، نیز حضور داشت که به بررسی الگوهای متنوع توسعه در جهان پرداخت و هر یک از استادان به لزوم گذر از روش‌های سنتی در کسب دانش و مهارت‌های بین‌المللی به سوی فراگیری دانش جهان‌شمول و براساس یک مدل بومی تاکید کردند.


وی ادامه داد: کیش پتانسیل قابل تبدیل شدن به نبض علمی، اقتصادی و توریستی ایران را دارد.


در این نشست که تحولات مهم صورت‌گرفته در عرصه بین‌المللی در حوزه آموزش و فناوری به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت، از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در مقاطع دکتری و ارشد به عنوان اهرم‌های رشد و پتانسیل‌های مهم در توسعه نام برده شد.


در ادامه، دکتر محمد محمودی میمند، از استادان گروه مدیریت بازرگانی، با توجه به فرصت‌های پیش‌بینی‌شده در سند چشم‌انداز بیست ساله، برکاربرد تفکر استراتژیک و بهره گیری از متخصصان داخلی برای عملیاتی کردن اهداف مورد نظر این سند تاکید کرد.


در پایان نشست شریف‌نیا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی کیش، با بیان اینکه، دانشجویان تحصیلات تکمیلی به سبب برگزاری نشست‌های بزرگ بین‌المللی، حضور استادان بنام جهانی در جزیره کیش و امکان گفت‌و‌گو و به اشتراک‌گذاری دانش و تجربه این استادان، از شانس بالاتری برای آشنایی با وقایع علمی و روز دنیا را دارند، بیان کرد: این واحد دانشگاهی با تعهد و جدیت نسبت به توسعه فعالیت‌های مشترک علمی با سایر دانشگاه‌های جهان بر آن است که به مدلی موفق و الگویی ممتاز در کشور تبدیل شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر