صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۰:۰۵ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
نقدعلی در گفتگو با آنا:

بی‌اثر کردن تحریم‌ها شاه‌بیت تشکیل کمیسیون باشگاه تحریمی‌ها است

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس یازدهم گفت: در کمیسیون باشگاه تحریمی‌ها راهکارهای هم‌افزایی با کشورهای مشترک‌المنافع برای بی اثر کردن تحریم‌ها پیگیری خواهد شد.
کد خبر : 511424

محمدتقی نقدعلی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به تلاش برخی از نمایندگان مجلس برای تشکیل کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی‌ها، گفت: یکی از جنبه‌های تشکیل این کمیسیون سیاسی بوده، اما قطعاً موضوعات و مسائل مختلفی در این کمیسیون بررسی خواهد شد.


وی با بیان اینکه کم‌رنگ کردن اثر تحریم‌ها شاه‌بیت ایجاد و تشکیل کمیسیون باشگاه تحریمی‌ها است، افزود: وقتی در انجام هر کاری به تحریم‌ها بر می‌خوریم لازم است برای بی‌اثر کردن آن وارد عمل شده و اقداماتی انجام دهیم از این رو تشکیل این کمیسیون اقدامی در این راستا تلقی می‌شود.


نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید نسبت به بحث تحریم‌ها هم‌اندیشی، هم‌فکری و تصمیم مستقلی داشته باشیم، اضافه کرد: اگر رسیدگی به موضوع تحریم‌ها به عنوان یکی از موضوعات کمیسیون امنیت ملی مجلس باشد قطعا انرژی لازم و ظرفیت کافی برای آن اختصاص نخواهد یافت از این رو تشکیل چنین کمیسیونی لازم است.


وی ادامه داد: ایجاد کمیسیون ویژه جمعیت و خانواده نیز هر چند که یکی از موضوعات کمیسیون فرهنگی مجلس است اما به دلیل اهمیت و ضرورت آن ایجاب می‌کند که کمیسیون مستقلی پیگیر آن باشد از این رو کمیسیون باشگاه تحریمی‌ها هم به همین شکل است.


نقدعلی افزود: موضوعات مختلفی اعم از بی‌اثر کردن تحریم‌ها، چرایی روی آوردن آمریکا به مکانیزم ماشه و هر آنچه حول محور اقدامات علیه ایران مطرح می‌شود در کمیسیون مذکور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.


این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: در کمیسیون باشگاه تحریمی‌ها راهکارهای هم‌افزایی با کشورهای مشترک‌المنافع قطعاً و یقیناً برای بی اثر کردن تحریم‌ها پیگیری خواهد شد.


انتهای پیام/۴١۵١/


انتهای پیام/

برچسب ها: تحریم آمریکا
ارسال نظر