صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۲۴ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان؛

مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر به بهره‌برداری رسید

مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و جمعی از معاونان و مدیران این دانشگاه به بهره‌برداری رسید.
کد خبر : 510591

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری آنا از آزادشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری در مراسم گشایش و بهره‌برداری از مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر اظهار کرد: فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین‌(ع) باید با راهکار مناسب و متناسب با سلایق جوانان به آنها شناسانده شود تا توطئه‌ها و تهاجم فرهنگی استکبار جهانی تأثیری در رفتار و منش آنها نداشته باشد.


وی، برگزاری برنامه‌های دینی و فرهنگی را بهترین فرصت برای ترویج شعائر اسلامی عنوان کرد و افزود: تداوم برنامه‌های متنوع فرهنگی و دینی در طول ایام محرم بهترین فرصت ترویج شعائر اسلامی در جامعه به‌ویژه بین جوانان و نوجوانان است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان با بیان اینکه برداشت افراطی از دین سبب ضربه زدن به اهل بیت معصومین(ع) خواهد بود، خاطرنشان کرد: باید از برداشت‌های افراطی از دین و کارهای نامناسب به نام دین پرهیز شود تا از این مسیر ضربه‌ای به اهل بیت معصومین(ع) وارد نشود.


طاهری، مساجد دانشگاه‌ها را مهم‌ترین کانون معرفت‌افزایی بیان کرد و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین کانون‌های معرفت‌افزایی در دانشجویان و توجه آنان به مسائل مختلف دینی و فرهنگی وجود مساجد در دانشگاه‌ها است.


وی یادآور شد: مساجد دانشگاه‌ها باید محور فعالیت‌های دینی، علمی و فرهنگی دانشجویان بوده و سطح آگاهی آنان را نسبت به مسائل دینی و فرهنگی ارتقا دهد.


در این مراسم مسجد باقرالعلوم  دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر با طراحی معماری اسلامی به مساحت 850 متر مربع به بهره‌برداری رسید و در ادامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان از مرکز تکثیر و پرورش ماهی، گلخانه و مزرعه آموزشی و بخش‌های آموزشی بازدید کرد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر