صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۸ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
در گفتگوی آنا با امام جمعه زرین‌شهر عنوان شد؛

کلیدی‌ترین راه برای مبارزه با فقر چیست؟

امام جمعه زرین‌شهر با بیان اینکه تقویت روحیه‌ «انفاق» یکی از کلیدی‌ترین راهکارها در مبارزه با فقر است، گفت: رفتار خداپسندانه انفاق و نیکوکاری باید در جامعه توسعه پیدا کند.
کد خبر : 510472

حجت‌الاسلام قاسم باقریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در لنجان با اشاره به رزمایش همدلی مردم شهرستان لنجان اظهار کرد: این قبیل فعالیت‌ها در کشور یک مسکن موضعی بر حسب زمان و مکان خاص است و نمی‌توان از آن توقع رفع کامل مشکلات را داشت.


وی با بیان اینکه تقویت روحیه‌ «انفاق» یکی از کلیدی‌ترین راهکارها در مبارزه با فقر است، خاطرنشان کرد: رفتار خداپسندانه انفاق و نیکوکاری باید در جامعه توسعه پیدا کند و در جامعه‌ اسلامی این روحیه باید به‌گونه‌ای رشد کند که هرکس در اموال خود «حقی برای محرومان» قائل باشد.


امام جمعه زرین‌شهر با بیان اینکه رزمایش همدلی، حرکتی مردمی با هویت ولایتمداری است، اضافه کرد: در این رزمایش با هدف ترویج و حمایت از فرهنگ همدلی، جهش فوق‌العاده‌ای در رفتار‌های همدلانه مردم شهرستان لنجان مشاهده شد.


باقریان عنوان کرد: هزینه‌های زیادی از سوی مردم و نظام برای کمک به نیازمندان جامعه در قالب رزمایش مؤمنانه پرداخت می‌شود؛ اما در مراحل شناسایی گروه‌های هدف آشفتگی‌هایی وجود دارد که تا برطرف نشود نمی‌توانیم  به مرحله قابل قبولی از عدالت و فقرزدایی برسیم.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر